ungar på väg kanske...?

Vad fin hon var!
Det är väl nån fler som skrev häromdagen att det var på gång tror jag…*kliar mig i huvudet lite förvirrat* Har aaaningen dåligt minne. 

Tack! Hon är som en liten snöboll :)
Vad fin hon är!, hoppas parningen tog! Jag väntar ungar:D Den 4 december räknas kullen komma:)

Vad kul! CP-släkten utökas ännu lte mer :) Hoppas allt går bra med Tindra!

Vad kul, då väntar man nyfiket på bebbarna =)
Åh va kul! :D Jag har lite avelspar jag ska sätta ihop men nu ska jag bort över julen så jag ska vänta ett tag så att jag inte är borta när bebisarna kommer.
#3 Ja det gör den:) Denna konstiga säkt:P Vilka färger kunde hon nu få?

De kommer garanterat att få Agouti, som troligtvis kommer bli mkt röda och fina. Beroende på vad de bär på för recessiva gener kan de dessuom få DEH, Colorpoint Agouti, Black, BEW, Nutmeg, Burmese och colorpoint Nutmeg :) Lite gott o blandat alltså :)
Honan är otroligt lugn och fin i handen och hanen är den tamaste av alla mina 4 gerbiler här hemma, så förhoppningsvis blir det goa ungar!

Det blir en bra julklapp! :)

Eller hur :) Skall bli kul!
Vad roligt! :D

Vad roligt :) Hör av dig om du får några honor, är intresserad så länge det inte är agouti som jag redan har. :)

#12, På min hemsida kan du se när ungarna kommer och vad det blir för färger o kön. Då (eller redan nu) kan du skicka ett mail och berätta lite mer om dig själv och lägga in en intresseanmälan. :)

Ok, vad heter din hemsida? kan du länka?

Javisst… Anemone's gerbiluppfödning :)

Tack :)

Varsegod!
Inga ungar på gång här. Skorpa brunsta idag under utställningen typiskt nog. Varför kunde hon inte göra det hemma. Så här inväntar vi nästa brunst:)
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

#18, suck! Tok-gerbiler! Det är bara att ha tålamod… Och lite flyt… :) Hoppas att hon behagar brunsta snart igen!
Ja Kitty o Micro lär få en kull till lagom till jul, de parade sig ju igen redan samma dag som nuvarande kull kom, och har parat sig ett par gånger till dagarna efter, men hon lär ju vänta på att nuvarande kull flyttar ut om 2 veckor, sedan kan det komma när som helst.

Vad kul, hoppas det går bra även med hennes andra kull då!