Kollade bara lite snabbt men det såg fint ut hittills =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Jättefin :) Men jag såg inte att du nämnde chinchillasanden ;) Det vill ju gerbiler ha.

hur gör man en egen sida ?? e det gratis ?? :)
Ja, det där med sanden… Det har jag glömt. Jag är inte så bra på det, om någon är det så kanske den vill hjälpa? Självklart skriver jag personens namn under :)

#5 Vad behöver du hjälp med? ;O Det är väl bara o skriva.. sand?;)
Du får inte kapa tråden brorsan :P *skojar*
Eller jag kanske kan skriva det själv. Typ att de vill ha sand att tvätta sig i ? eller ? :P

"Gerbiler ska ha daglig tillgång till chinchillasand i en skål att tvätta och rulla sig i."
=)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Haha, har aldrig sett mina gerbiler tvätta sig i sanden, de använder den som toalett, fullt med bajs är det i den! 
#10 Nej men usch så tokigt :P
Tyvärr så har inte vi någon sand :/
Vi ska fixa det inom kort…

Jag har inte sand hela tiden. Det tar slut så snabbt & det blir nerbajsat på en dag.
Riktigt snygg sida! 

#13 Vilken ? :P
Den som tråden handlade om var den jag kollade på. ;) Kollade på din nu och den var också jättefin.
Tack för alla fina ord :)
Den var en jättefin sida Manda, men ett tips, när man skriver ut vad gerbilen har för färg och teckning så brukar man skriva färgen först, t.ex. burmese spotted, eller nutmeg patched, det blir lättare att läsa och det är även så de reggas :O)
Men som sagt, den var jättefin :o)
Okej, det ska ändras på :o)
Hade inte en aning om det faktiskt…
#18, det är mycket att lära det vet jag själv :o) och det var ju ingen katastrof :O)
Men rent generellt sätter man alltid färgen först, därefter hårlag och eventuell teckning och sist färgen på ögonen. Gör alla likadant är det lätt att leta i stamböcker :o)
Då har man lärt sig något nytt :)
Visst är det härligt :o) jag som är så pass gammal lär mig fortfarande något nytt varje dag :o))
Kunskap är så lätt att bära :o)
Jätte snygg! :)

Jätte fin sida!
Nu har jag läst igenom, så fint!