Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettinformation-om-sajten-och-ifokus
Läst 441 ggr
emmsaaan
0

Dött här på gif?

Det har varit väldigt dött här på sistonde. Fast jag skäller inte, jag har inte heller varit här inne så mycket. Det har hänt så mycket så jag har helt enkelt inte orkat…

tjiggit
0

Jag tycker att det är en väldigt aktivt forum med tanke på att ämnet som diskuteras är såpass snävt och att det dessutom är förhållandevis få medlemmar :)

emmsaaan
0

Okej ;) Det kanske bara är jag som tkr att det är segt…

Det kanske är för att jag är inne på kanin.ifokus & kaniner är ju populära :)

PunkFisk
0

Jag håller med, fast igentligen borde inte jag heller säga nåt eftersom jag sällan är särskilt aktiv här. Av nån ovana kollar jag in här lite då och då och väntar på att nån ska öppnat nån ny disskution som kan vara intressant att läsa. 

Men man måste ju ändå hålla med tjiggit om att det ändå är ganska aktivt med tanke på att spc är så pass få medlemmar ;)

tjiggit
0

mmm med kaniner finns det ju fler saker att göra, tex kaninhoppning, fler utställningar osv, därför är det nog fler trådar som skapas och det blir mer aktivt :)

Men jag känner igen det där med att man ibland sitter och uppdaterar sidan flera gånger och undrar varför ingen skriver nått?! Utan att tänka på att alla kanske inte är lediga för att man själv är det, eller vakna för den delen :)

Katter3
0

Själv får man skylla på att mitt antivirusprogram tog slut, och det tog tre dagar innan mamma och jag orkade installera det nya. Men ibland är det skönt med en paus. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

tjiggit
0

jaaa det är lätt att bli databeroende :)

PunkFisk
0

Det är lätt att bli Gif beroende, det är så lätt att man klickar sig in hit när man är ute på internet. : D

EmmaG
0

Har inte läst tråden så noga nu.. Men med tanke på att andra gerbilforum gått in i stöpet här i sverige så är jag jättenöjd!
Och här det inte alls dött om man jämför med min andra iFokussajt - Fantasy.. (men hoppas det vänder oxå)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Clariiz
0

#2; Man kan inte jämföra med KIF :P xD. (Vi är ju förfasiken Kanin-galna-nördar utan liv :P. haha)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

emmsaaan
0

#9 Nej, jag vet ^^ Kaniner är ju jättepopulära. Men det var det jag inte tänkte på. Först är man inne på kif sen in här. Känns som om tiden står still ^^

Clariiz
0

#10; Det håller jag med om :P.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

EmmaG
0

Ja, att jämföra med KiF är nog lite orättvist ändå =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Eazyy
0

Hehe, håller med ;)

Speedy
0

Men te x jag som haft kaniner sedan jag var fem år gammal, tycker inte längre att det var spännande att ha kaniner.. jag vill gärna upptäcka nya djur och lära mig saker hela tiden och det gjorde jag ju inte med kaninerna.