Söker gerbiler i dalarna
Hej, jag har inte använt iFokus på ååår men tänkte ge det en chans. Jag har letat efter gerbiler i över 3 veckor nu utan att hitta någon som säljer runt dalarna. Antingen är de uppe i Norrland eller nere i Skåne ☹️ Vill helst slippa köpa i djuraffär liksom. Är 16 år och har massa erfarenheter med gerbiler se tidigare och har möjlighet att hämta varsomhelst inom dalarna :) om ni vet nåt eller själva säljer, skriv under här eller kontakta mig på min Mail: tindra.ferner@gmail.com
Jag har en kull just nu bestående av fem små varav fyra honor söker hem :) finns i Västerås. Pma eller maila kristallens@hotmail.se vid intresse :)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
hej igen, tänkte updatera er nu eftersom jag uppenbarligen glömmde😇 tog karinHa #1 's råd och kollade på varglyans omplaceringshems facebook, och precis som du sa så hade dom fått in 2 gerbilhanar som jag nu ska adoptera nästa vecka :D iFokus är verkligen den mest hjälpsamma sidan när det kommer till råd om djur osv! taaack! var rädd att den skulle vara helt död vid det här laget faktiskt och jag är glad att det inte var fallet :D saknar forum, så tror jag kommer fortsätta använda iFokus igen :)
ska köpa en detolf och fixa om den så den passar gerbiler och har redan bränt hela studiebidraget på bottenmaterial och inredning haha woops
om ni vill veta vidare hur de går så kan ni följa mig på instagram @tindraferner :)
#3 Vad roligt! Önskar dig god fortsättning med dina nya familjemedlemmar! :D