Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etiketthälsa-sjukdomar
Läst 679 ggr
Rosisa00
0

Sjuk gerbil?

Både igår och idag så har en utav mina gerbiler (som oftast är hypersocial och jätte aktiv) sett ut att vara jätte trött och har inte alls betet sig som sig själv. Hon är två och ett halvt så hon är väll inte så gammal? Finns det något jag kan göra?

Rosisa00
0

Nu idag så har hon dessutom vita ögonlock!! Snälla är det någon som vet vad man ska göra? Finns det någon bra veterinär i Stockholm som vet mycket om just gerbiler?

Rosisa00
0

Tog henne till en smådjursklinik där de sa att Karma har antingen en tumör i lungorna eller så hade hon en svår lunginflammation så hon fick somna in Vila i frid Karma <3

Ellenekli
0

Vad jag vet så kan en gerbil bli typ max upp till 3 år? så tråkigt att hon va allvarligt sjuk!:( Hon hade säkert ett bra liv

Ellenekli
0

Vad jag vet så kan en gerbil bli typ max upp till 3 år? så tråkigt att hon va allvarligt sjuk!:( Hon hade säkert ett bra liv

Rosisa00
0

#3 Hoppas hon tyckte det också :(

Anne.K
0

#3 Gerbiler kan bli äldre än 3 år. Men det är mer vanligt att de blir runt 2,5 till 3 år gamla. 

Jag har själv haft och fött upp gerbiler som blivit över 3 år gamla och vissa till och med 4 år gamla.  

Beklagar förlusten Rosisa00.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning