Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 737 ggr
Maddes.gerbiler
2

Luke 1,5 åring söker ny kompis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Detta är luke min gerbil hane på 1,5 år gammal och är i färgen dark eyed honey. Han har tyvärr ingen stammtavla då han är privat uppfödd. Men han har ett jätte härligg temprament och van vid hantering! Hans bror elliot kommer snart att få somna in pga av tandfel(vart hos vetrinär och slipat osv) så luke blir själv snart. Finns det någon gerbil älskare där ute som har 1 eller två leveransklara nya kompisar till honom ? Noga med det inte skall bli ormmat samt att man har ett bra gerbilfoder (exmp gerbil nature) och inte ger överflödigt med frön..men för.rätt person som är engagerad så kan han ges bort gratis. Då.hemmet är viktigare än en små kostnad på.ett djur. Han finns i göteborg på hisingen! Ihopsättnig kan ske hemma hos mig eller om du själv vill sätta ihop. Gärna om du är kunnig eller fråga mig eller annan uppfödare isåfall. Här kommer en bild på sötnosen luke :) mycket fina ögon och färg! Fler bilder kan skickas eller följ min instagram Maddegothenburg! Kommer.även sälja till ett bra pris den är ca 1meter x50cm sen skulle du vilja ha lite gerbil prylar kan jag skicka med detta isåfall :) pris kan diskuteras. Mvh Madeleine Eliasson

Maddes.gerbiler
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Luke igen :)

Maddes.gerbiler
0
Maddes.gerbiler
0
Maddes.gerbiler
0

Luke 😘😍