Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 533 ggr
Ikajo
0

Hona behöver nytt hem

Jag har en hona som har blivit ensam efter att hennes kompis dog för ett par veckor sedan. Då jag har för avsikt att inte ha fler gerbiler vill jag inte köpa en bebis som sällskap. Honan är ungefär 2 år och heter Ayla, hon är gråbrun till färgen. Något feg men bits inte och med lite tid och omsorg kan hon vara väldigt framåt. Särskilt om man ger henne mandelspån.

Jag vill inte ha några pengar och jag skickar gärna med både mat och spån/burmaterial. Jag skickar gärna även godis och liknande. Det finns också möjlighet att få buren, det är en Samla med hål i locket. Om man vill kan man även få glasflaskorna.

Då jag inte har något bil eller något körkort har jag ingen möjlighet att själv åka och lämna min hona. Jag bor i Gävle.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Iselinka
0

Hej. Vi har ingen bil, men åker ibland pendeltåg till Uppsala. Om du åker dit eller känner någon som åker dit, så kan vi adoptera din hona. Vi har en ensam gerbil i Stockholm. Mvh Iselin och Adam mail: iselinaspen@yahoo.no

Ikajo
0

Jag har föräldrar i Uppsala så att ta mig dit är inget problem. Vill ni att jag tar med mat och godis också? Ni kan få transportburen hon åker i utan att behöva betala. Jag har svårt att åka på vardagar då jag jobbar men i samband med en helg fungerar utan problem.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här