Skänker gerbil ungar
Nu har jag satt ut överallt om att jag säljer mina gerbil ungar,har inte fått svar någonstans så jag skänker till någon som är villig att ta dom! !INTE mat djur ! 2 hanar och 2 honor,skulle verkligen uppskatta om någon ville ha dom eftersom att det är svårt med plats här hemma .. Finns l Söderhamn att hämta! Jag har bur som jag kan tänka mig att sälja för ett bra pris om ni inte har.
Skulle kunnat köpa men bor 5 timmar bort, lycka till med att sälja dom! :// ❤️
Åh synd,tack så mycket!
Inte för att vara sån, men varför tog du kullen om du inte hade plats för ungarna om du inte fick sålt alla? Hoppas du får sålt ungarna i alla fall!
Som #3 redan nämner så är det sådant man måste vara införstådd med, att kunna behålla alla ungar man väljer att föda fram. Avel kräver stor planering och mycket förberedelser och även mycket jobb även efteråt. Vad var ditt syfte med att sätta dessa i livet? Bara nyfiken.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Antar att jag uttryckte mig fel,jag har plats men inte tid för dom eftersom tanken var att få dom såld snabbare än jag hade förväntat mig. Jag vet allt ansvar med att ta kullar och att ha djur,är inte första gången jag tar kull. Just nu vill jag helst bara bli av med dom så att dom kommer till någon som kan ge var och en av dom den uppmärksamhet dom förtjänar. Hoppas jag uttryckte mig bättre nu.
Hej. Vi är jätteintresserade av att köpa två ungar. Vi har ett stort terrarium och i princip allt annat som behövs, men än så länge inga gerbiler. Vi bor i Stockholm, men skulle kunna komma i helgen i så fall. Har du kvar båda paren? //Maria
Vad kul!! Har kvar båda parena :) skicka gärna ett direkt meddelande så kan jag ge dig mitt nummer!
#5 Helst ska man vara beredd på att ha kvar ungarna tills dom dör om man tar en kull, och ha hundra back up planer, för det är ändå en kull med ungar du sätter till livet.
Hej! Jag söker en kompis till min hanne som rök ihop med sin f.d burkompis. Hur gamla är ungarna idag och framförallt - finns det nån hane kvar? :) Jag har lång erfarenhet av smådjur och är utbildad djurvårdare! Finns i Stockholm.
Hej! Hemskt ledsen men alla är sålda nu!