Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 443 ggr
taylor__lambert
2016-09-25 13:05
0

ev. omplacering

Jag funderar på att omplacera åtminstone mina tr gerbiler som inte verkar gå ihop med någon. Jag har fem gerbiler, och utan att dra en lång historia som tar upp en A4 så skriver jag bara att de inte går ihop. Tre stycken bor nu ensamma, jag har försökt att sätta ihop dom med någon annan men det går verkligen inte med de individer jag har. Jag har två hannar som funkar super tillsammans, jag vill inte exprementera med dom och sära på dom, de trivs jätte bra tillsammans. Och de två grabbarna kan jag behålla. Jag har försökt att ge dessa tre så mycket social kontakt jag bara kan, men tiden börjar försvinna med skola och letande efter jobb, när jag väl får ett jobb kommer jag troligen inte alls ha tid att ge dom tillräcklig social kontakt och det är inte rätt emot dom. Men nu dessa tre som då blivit ensamma vill jag gärna hitta ett nytt hem åt, de är alla ca 2.5 år gamla. Mycket livliga gerbiler. Två honor och en hane. Det får gärna ta tid innan jag hittar ett hem åt dom då jag gärna vill att de kommer till någon som kan gerbiler, en fd uppfödare, eller kanske fortfarande aktiv uppf, kanske någon som har möjlighet att prova sätta ihop en av dom med en annan gerbil. Jag har bett min skola som har gerbiler för att se om de möjligen kan ta någon, sannolikt går det inte så därför kollar jag också här. (Gerbilerna finns i Stockholm)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

taylor__lambert
2016-09-25 13:12
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pärla och Ruby

taylor__lambert
2016-09-25 13:13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Piff