Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 682 ggr
Cochon
2016-05-27 15:07
0

Gerbiler sökes

Hej, min kära Freja har nyligen gått bort och nu är Afrodite ensam kvar. Jag söker en yngre hona som kan flytta in hos henne. Jag finns i Skåne men om ni hör av er idag innan 23 har jag möjlighet att hämta i Stockholm. /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cochon
2016-07-08 07:51
0

Putt! Söker fortfarande en ung hona.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

thea_thea
2016-07-08 11:37
0

Det finns många aktiva uppfödare i Danmark, och det är smidigt att importera!

Cochon
2016-07-08 11:54
0

Aha! Hur hittar man dem? :)

thea_thea
2016-07-08 11:58
0

DMGs hemsida! Jag har en kontakt som bor i Köpenhamn som åker på typ alla deras utställningar, så då kan hon hämta gerbiler från utställningar och sen behöver du själv bara ta tåget till Köpenhamn och hämta dem. Skitsmidigt! På det sättet kan du även få hem gerbiler från tsunamis och goldens som är två svenska uppfödare som åker på utställningar ibland.

Cochon
2016-07-08 18:29
0

#4 Smart! Ska ta en närmare titt på detta. :) Tack för hjälpen!

Guinea piggis!
2016-07-09 09:25
0

Man kan också leta på blocket och "rädda" gerbiler från små plastgallerburar där barnen tröttnat på dom. Då gör man en god gärning också. Tvärr ser man många sådana annonser…

thea_thea
2016-07-09 10:39
0

#6 ofta är dom gerbilerna för gamla, speciellt eftersom det är honor det handlar om.

Cochon
2016-07-09 11:02
0

#6 precis, tanken har slagit mig. Men dem är förgamla för att sättas ihop med min hona, då funkar tyvärr inte.