Danska tillskott
Sent ikväll åker jag och hämtar fyra gerbiler!😍 (och fyra möss)
Det är en blackhona från Tsunamis som ska till DjurälskarenEmelie, en sapphirehane från Kasses som ska till lollynonna, och två blues från Satomis, en hona och en hane, som ska till mig!
Det ska bli jättekul att få hem nya gerbiler, och jag hoppas vi får möjlighet att göra detta igen! Samimportering är verkligen jättekul och jag hoppas någon vill göra det igen😃Jag har hittat/fått tips på en som brukar åka på danska utställningar som bor i Köpenhamn, så då är det bara för mig att åka över bron. Importera behöver inte vara svårare än så!
Bilder kommer självklart, bara inte idag 😃
Det ska bli så kul! Längtar efter min sapphirehane 😍
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Yeey<<3
Nu är jag hemma, fyra gerbiler följde med hem från Danmark! Har fotat, ska lägga upp imorgon när jag inte är supertrött 😛
Nu är alla gerbiler i tillfälliga burar eftersom jag är pisstrött… Ska fixa ordentliga burar senare idag och påbörja ihopsättningar!
De är så fina av det du visat mig på skype! Du måste lägga upp bilder sen😍
// Linah
Gerbilsidan
Ihopsättning av sapphirehanen och bluehanen är igång, och namnen är Torsten (sapphire) och Thor (blue) 😃 Torsten och Thor verkar vara bra kompisar och jag hoppas att det kommer gå utan några problem.
Bluehonan Sif ska sättas ihop med nutmegen Stella ikväll, testade igår men Sif var för stressad och rädd. Hoppas på bättre chans ikväll!
De är såå fina!😍
// Linah
Gerbilsidan
Vilka snyggingar.
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Torsten är det sötaste namnet jag har hört på en gerbil 😍
#19 Detta är gerbiler som kommer vinna många rosetter som vuxna, det är jag säker på!
#20 😃 Han är rätt söt också, även att han kommer döda mig när jag sover…