Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 560 ggr
emmsaaan
2007-10-21 21:16
0

Gerbilträff?

Hejsan. Jag undrar om någon har haft en gerbilträff någon gång? Undrar om man kan ha det, har sett på andra sajter att dom brukar träffas och så. Jag tycker att det skulle vara jättekul och träffas och snacka om gerbiler och kanske köra lite gerbilagility eller något sådant. Om inte jag hittar några som vill ha en gerbilträff med mig någon gång så kanske du och din kompis fixar en liten träff själva eller något :) Jag säger alltså inte att JAG ska ha en gerbilträff utan jag undrar OM det skulle kunna vara aktuellt någon dag.

Eazyy
2007-10-21 21:17
0

Det hade varit roligt! :D

emmsaaan
2007-10-21 21:21
0

Ja. Tycker att det skulle kunna vara kul :)

dreamiz
2007-10-21 21:31
0

Vem som helst kan ju anordna en träff! Det enda som behövs är nånstans att vara. Man kan träffas hemma hos nån om man vill eller fixa en lokal, eller vara utomhus om det är rätt väder o årstid.
Så kan man prata, diskutera, testa agility eller vad man nu känner för.

Jag har under flera år anordnat smådjursträffar hemma hos mig. Nån gång har det varit utställning (mus). Vi har alltid jättekul. Det finns inget roligare än att träffa andra som är lika smådjurstokiga som en själv!

Gerbilflicka
2007-10-21 22:16
0

Jag är gärna med. :) Har agilitygrejer och sånt från tävlingarna också!

emmsaaan
2007-10-21 23:07
0

Jag är lugnt med om jag kan komma dit. Ingen som har något tips på någonstanns att vara?

EmmaG
2007-10-21 23:57
0

Nu är ju det lilla "problemet" att vi är väldigt få på forumet, utspridda över hela landet, och många är minderåriga & har därför inte så lätt att ta sig nånstans.

Nu låter jag jättenegativ *S*
Men det är jag ju inte! Rolig ide!

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Eazyy
2007-10-22 09:27
0

Ja synd att vi är så utspridda :/

frukost
2007-10-22 23:39
0

Tycker jag också >.< Och synd att vissa *som jag* 'r mindreåriga >.<

emmsaaan
2007-10-23 00:27
0

alla är väl olika ålder ? ;) det känns som att på gerbil.ifokus så är det 11åringar och uppåt. du är absolut inte mindreårig. tkr att du räknas till de äldre.

Tina-A
2007-10-23 11:35
0

#9: Vad jag tror att Emma menar med minderårig är väl att det är lätt att ta sig till olika platser om man har bil och kan köra iväg vart man vill.

Jag tycker att en träff annars låter som en rolig idé.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EmmaG
2007-10-23 12:55
0

Ja, som minderårig måste du ju ha föräldraras tillåtelse + kunna få dom köra dig eller va såpass gammal att kunna ta tåget & åka runt själv.
Lättare om man är vuxen =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

emmsaaan
2007-10-23 15:34
0

jaha ;) då är jag också mindreårig.

dreamiz
2007-10-24 19:31
0

Om det är nån som är intresserad av att försöka få ihop folk är det bara för den personen att kolla runt, sätta ut annons här o kanske på andra ställen o se om det finns något intresse. Jag vet av erfarenhet att en del kan tänka sig att åka ganska långt (bara man är gammal nog eller har föräldrar som ställer upp förstås) men har man tur kan man även hitta folk i närheten så det inte blir så långt.

Ett annat alternativ är att bjuda in även andra smådjursintresserade, inte bara de som är intresserade av gerbiler utan är intresserade av smådjur över huvud taget tex. Då når man ju ut till mer folk. Men det beror ju på vad man vill ha ut av träffen också förstås.