Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 788 ggr
uz00x
1

SÖKER Gerbiler!

Hej! Söker just nu i ljust och lyckta efter ett par gerbiler att få öppna upp mitt hem för, jag är inte intresserad utav att hitta en uppfödare, utan är ute efter omplaceing eller "olyckskull" Gärna i närheten utav göteborg, men funkar så länge det är inom västra götaland. Letar du nytt hem till dina gerbiler, eller vet någon som gör det? Kontakta i så fall mig! :)

Anne.K
1

Jag är förvisso uppfödare, men har just nu bara vuxna gerbiler hemma som letar nya kärleksfulla hem. 

Du kan kolla min lista på: myomorpha.se

Du kan kontakta mig på: info@myomorpha.se

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Zessa
1

Hej! Jag har omplaceringshem för gerbiler och har ett par som jag letar hem till just nu. 🙂
Finns dock i Västervik! ^^
https://hallonsomplacering.wordpress.com/

skogsmamman
0

Hej, vi har gerbilungar hemma. Leveransklara i mitten på maj. ungarna saknar stamtavla. Dock uppfödda med gott djuröga och bästa skötseln. Bor 1 timma från göteborg.

Anna.Be
0

Skogsmamman, vi skulle behöva en gerbilhona som sällskap till vår som tyvärr blev ensam häromdagen. Har du någon? Var bor du isf?

skogsmamman
0

Jag har skickat meddelande anna.be

Nordanälvens
0

#0 Jag har ett par gerbilpojkar som eventuellt söker nytt hem. De kom hit akut för ett tag sedan pga att ägaren skulle flytta till ett ställe med djurförbud. Pojkarna är födda sommaren 2015 och kommer från början från en djuraffär. De kom hit med ett för litet akvarium men flyttade snabbt in i ett av mina gamla akvarium som är i tillräcklig storlek.  Har du inget akvarium kan du såklart få med det också.

Finns i Göteborg :)

Han/honom

Jaguar_
0

Ja, tyvärr kan det vara så att vi vill hitta ett nytt bra hem till några av våra vi har… Då tråkigt nog våra honor inte går bra ihop längre. (sen igår kväll) Så vi är ju i valet och kvalet hur vi ska göra med våra 4 gerbiler. Kan vara så som sagt att vi behöver nya hem antingen till hanarna eller till en extremt dominant hona.

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.