Köpa en till gerbil?
Hej, jag har två gerbiler rätt så gamla gerbiler ich Eina dog idag. Så jag undrar om jag måste köpa en till eller om jag kan göra något så att Ulla inte känner sig så ensam.
Hur gamla?
3 tror jag (vet inte riktigt hur gamla gerbiler kan bli)
#2 Gerbiler blir ca 3-4 år gamla. Vill du fortsätta ha gerbiler?
#3 funderar på det. Ska jag då köpa 2 så då Ulla lämnar värden blir inte den nya ensam?
# 4 Det kan vara lite svårt att få tre honor att fungera tillsammans, men om du är beredd på att det kan gå helt åt helvete fel, skaffa två nya. Två bebisar är bäst!
#5 Okej, tack för hjälpen
Du måste inte köpa en ny kompis till Ulla. Ulla är så passa gammal att hon kanske lever högst 1år till så jag personligen hade låtit henne varit ensam och om du vill fortsätta med gerbiler så skulle jag köpa 2st helt nya och inte sättsihop dem. För ibland kan det ta några månader innan man ens får tag på gerbilungar och i värsta fall kanske Ulla hinner somna in innan dess eller strax efter.
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Om du vill fortsätta med gerbiler kan du köpa två stycken nya Gerbiler. Tycker du inte ska köpa en ung hona till din Gerbil som du har nu. Eftersom Ulla är så pass gammal nu.
Så jag tycker att du ska skaffa två stycken nya Gerbiler om du vill fortsätta med Gerbiler 🙂