Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: namnförslag
LĂ€st 1112 ggr
[dvÀrgkaniner]1
0

Passar namnen?

Hej!
TĂ€nkte kolla med er om dessa namn passar till mina gerbilungar? đŸ™‚

Jag har valt att ha temat frukter. Alla gerbilungar Ă€r hanar ocksĂ„. 

Kiwi, Mango och Lime Àr namnen jag valt. Men frÄgan Àr ju om nÄgon av dessa namn inte Àr nÄgot pojknamn?

thea_thea
2

AlltsÄ du kan ju döpa dina gerbilungar till vad du vill. Jag tycker det passar, men du kan ju lika gÀrna döpa dom till "Toffel", "Knark" och "Prinsessan" om du vill

parsley
0

KÀnner du dig osÀker sÄ döp dem till t ex Kiwiboy.

Miiwijoy
0

Som tidigare har nĂ€mnt sĂ„ kan du sĂ„klart vĂ€lja vad som đŸ˜Ž SjĂ€lv tycker jag att Mango och Lime kĂ€nns som passande han-gerbil namn.  Kiwi kĂ€nns lite mer feminint, men det gör kanske inget - jag kan inte komma pĂ„ nĂ„gra bĂ€ttre förslag faktiskt, eller kanske Fikon?

~Some of my best friends, never say a word to me~ HjĂ€rta

Jaguar_
0

Gulligt med Mango och Lime
Kiwi absolut mer hona över det namnet. Kanske Boysen (bĂ€r), Durra, Habanero, Kalebass, Kiwano (lĂ„ter lite som italienska ;), Limequat, Nejkon, Okra, Pepino, Tamarillo, Tangelo, Ja eller Gurka :D Finns mĂ„nga namn att vĂ€lja pĂ„!

Jag gillar Okra, Tamarillo, Kiwano 😎

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

[dvÀrgkaniner]1
0

Mm, istĂ€llet för Kiwi kan jag vĂ€l ha Tamarillo dĂ„? đŸ™‚
Tyckte det lÀtt fint.

thea_thea
0

Ja men det Àr verkligen jÀttefint!

Jaguar_
0

😉

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Denna kommentar har tagits bort.