(S) Två gerbilhanar
Hej! Jag säljer två stycken gerbilhanar till avel eller sällskap. Det är en silver nutmeg som heter Jambo, ca 1 år gammal. Han har ingen stamtavla och jag vill därför inte att man avlar på honom 🙂 Han kommer att sättas ihop med en DEH hane, Tattoo som har stamtavla. Det är helt okej att avla på honom om han har bra temperament då han blir vuxen. Just nu är han 5 veckor gammal. Båda två är väldigt trevliga. Tattoo är extremt tam eftersom jag har hanterat dem väldigt mycket nu som bebisar!
Finns i Älvsbyn, Norrbotten men transport brukar inte vara några problem. 300 kr
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Så fina! Vill ha kan jag säga men det är svårt att övertyga sambon, tyvärr.
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#1 Ja de är jättefina! Förstår att det kan vara lite svårt haha 😃
// Linah
Gerbilsidan
Vi har ett 240 liters kar…skulle ju kunna dela av. Men men du bor ju även en bra bit bort så haha Så kanske bäst de kommer till någon närmre.
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#3 Var nånstans bor du? Linah brukar vara bra på att hitta transport 🙂
#3 Skicka Pm om du vill, vi kan prata mer där 🙂
// Linah
Gerbilsidan
Jag bor utanför Jönköping. 🙂 Och jag vill inte ta upp för mycket av din tid med pm då jag anar att min sambo kommer säga nej. 😛
Precis pratat med min sambo och han är inte helt avig till idén haha 😃
#7 Toppen! 😃 Skicka gärna pm så kan vi prata mer! Ska kolla om jag känner någon som passerar Jököping :)
// Linah
Gerbilsidan