Flickorna på vift
Idag har mina 3 gamla flickor varit på lite äventyr i sängen!
Jättemysigt har det varit. Dem har hälsat på min hund Lexie, dom klättrade på henne och Lexie la sig på magen lite.. Mina tre gerbiler det är Lexies bebisar. Hon älskar verkligen dom ❤️Så nu har dom fått kommit in i sitt hem igen och kurrade ihop sig och somnade. ❤️
Åh vad kul! Var dock väldigt försiktigt med att ha dem kring hunden, det kan gå illa.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ååh vad mysigt! Min hund avskyr gerbilerna😛
Min hund älskar dom. Hon blir jätte glad när dom kommer nära henne. Vad är det som kan gå illa :/
#3 Han kan attackera dem, bita dem, jaga dem osv. Och det är ju inte så bra :)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Våra stora hundar bryr sig inte ett dugg i gerbilerna, men det gör små hundarna. De skäller på dem 😛
Vi har även en hund som brukar attackera transportlådor, han springer in i dom och trycker huvudet mot den och sen börjar han skälla 😃 Han har aldrig varit så förtjust i smådjur verkar det som.
Min tik älskar dom hon bryr sig inte så värst om dom. Hon blir bara glad när dom kommer nära henne . och då lägger hon huvudet ner och viftar på svansen. Hon brukar alltid somna när dom är ute , men helst nära där dom springer o busar. ❤️
det var bara några centimeter ifrån att min border collie skulle bita av huvudet på min gerbil🤓
#7 Oj! Hoppas din hund inte får komma nära dina gerbiler igen😐
haha nej värkligen inte
oj då. min tik älskar mina gerbiler :) Hon vill helst bo med dom :)