Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 634 ggr
empuuUF
0

Bilder på era gerbiler

Hej!

Jag är med i ett UF företag där vi ska publicera en bok om olika miljöberikningar till sällskapsdjur och vi hade verkligen uppskattat om någon här kan tänka sig att låta oss använda era bilder i boken. Vi skriver självklart vem bilderna kommer ifrån!

Det hade varit super om bilderna var på när era gerbiler  stimuleras på något sätt.

Skicka iväg ett PM till mig om du har några frågor!

Tack på förhand!

hhejlollo
1

Jag kan även sponsra med gerbilbilder :) maila mig på kristallens@hotmail.se

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

lollynonna
1

Jag har fotat mina gerbiler länge, bra kvalitet på de flesta, har olika färger osv. Ni får jättegärna använda mina! Skicka ett PM på vilka färger ni söker, och vad gerbilen ska göra på bilden så fixar jag det!:)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[dvärgkaniner]1
1

Hej!
Jag har fotat många bra bilder på mina gerbiler och de flesta bilder har bra kvalite. Har flera olika färger att välja på och har också både rödögda och gerbiler med svarta ögon 🙂 Så ni får gärna PM:a mig och säga vilka färger och vad gerbilen ska göra på bilden 😃 Ger min e-post också. 

E-post: Sibrovoski@gmail.com

lollynonna
1

Här är lite exempel på bilder jag har fotat, och min email är linaberg@hotmail.com. Och jag redigerar även väldigt mycket så det skulle jag också kunna göra om det önskas!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

empuuUF
0

Toppen! Jag hör av mig till er så fort som möjligt!

lollynonna
0

Jag har skickat PM till dig nu!

// Linah 

SolGerbilsidanSol