jag har bara en gerbil
Jag har bara en gerbil och jag undrar om någon har en gerbil att sälja min gerbil är 3 år hon fyllde år på nyår kl 00:00 och jag undra om någon nära har en gerbil att sälja till mig jag bor nära Vidsel. Jag skulle bli jätte glad om någon har någon gerbil att sälja till mig
Din gerbil är så gammal att det inte är lönt att skaffa kompis till henne😕
okej men kan man inte skaffa efter. men kan man inte köpa 2 gerbilhonor och sätta ihop dem om min 3 åriga gerbil dör så har dom andra gerbilerna varandra ???
#3 Man ska inte sätta ihop vuxna honor om det var det du menade?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Om jag vore du så skulle jag låta din gerbilhona få vara ifred nu när den är tre år gammal. Även om du tänker att det är bra med några gerbilhonor till, men jag skulle iallafall ha haft den kvar ensam. Så gjorde jag med min ena gerbilhona på två år. När hon blev ensam kvar i buren efter när hennes burkompis avled, så lät jag henne vara kvar själv på grund av att hon skulle vara för dominant mot nya gerbiler ifall jag skulle ha satt dom dit med henne. Hon skulle tyvärr ha dödat dom ifall jag skulle ha skaffat mig två till. Och hon har alltid varit lite för dominant av sig, men dom två trivdes bra med varandra iallafall. Så det är ju bäst att få låta din ena hona vara själv kvar i buren, även om det är svårt att ha henne kvar nu när hon är tre år.
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."