Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettmat-utfodring
Läst 733 ggr
ForeverEmma_
2015-12-25 09:42
0

Gnagarsnack

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en liten fråga. Fick denna gnagarsnack av min bror och jag börja läsa innehållet och det står under tillsatser konserveringsmedel och färgämnen. Jag blev lite tveksam. Men skulle ni ge detta till er småttingar? (Skriver från mobilen så ber om ursäkt att bilden är på sniskan)

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

[dvärgkaniner]1
2015-12-26 00:08
0

Är osäker, jag tror inte att det är farligt för dem precis. Gerbilerna skulle nog gilla det så jag säger ja.

[dvärgkaniner]1
2015-12-26 00:11
0

Tycker lite synd om din bror ifall du inte ger dem till gerbilerna också 😛 
Om min bror hade gett den till mig och jag aldrig gav den till gerbilerna så tror jag att han hade blivit lite besviken och ångrat att han köpt det för jag använde det aldrig liksom. 

Dina gerbiler kan ändå inte dö av det eller bli sjuka, har get liknande och det funkade alldeles utmärkt! 😃

Guinea piggis!
2015-12-26 10:52
0

Jag ger mina sånna ibland fast med gerbiler på framsidan, det fungerar bra och de gillar det!

thea_thea
2015-12-26 15:34
0

Dina gerbiler kommer inte dö av att äta det, men jag skulle inte köpa det till mina gerbiler.

ForeverEmma_
2015-12-26 17:13
0

#2 Han är är äldre och han förstår. Han hade frågat även dem i butiken på arken zoo men jag litar inte riktigt på djuraffärer utan går på vad ni här mera säger. 

Men då ska dem få smaka lite på dessa efter att jag tar bort deras julklapps snacks som jag nyligen köpte xD

Tack för alla era svar! Känns bättre att ge dem nu och min bror blir nog glad när jag slipper byta den :)

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta