Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 701 ggr
Qanin
2015-12-23 22:46
0

agility gerbil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

här har ni en bild på hinder jag har gjort åt mina gerbiler.

jag vill att ni ska skriva vad jag har gjort fel o vad ni vill at jag ska förbättra.

ni kan också skicka in bilder på era hopp/hinder som ni har gjort

så att jag o andra kan få lite tips om vad man mer kan göra för hinder åt dom😃

jag vill ju såklart ge er tips om mina också

thea_thea
2015-12-23 22:51
0

Jag tränar och tävlar agility med mina gerbiler, har vunnit en rosett 🥳 och planerar att vinna lite till i sommar/vår!

Tsunamis
2015-12-24 08:34
0

Najs! Jag har också en ask med platta omrörningspinnar någonstans. Nu fick man lite inspiration :)

MvH  Tsunamis

[dvärgkaniner]1
2015-12-24 17:24
0

Undrar om man hade kunnat typ träna en gerbilunge som fött upp själv och när den är stor är den jättebra på agility? Och då blir det ju enklare att vinna, har aldrig testat agility på gerbiler bara på hamstrar :D

thea_thea
2015-12-24 17:27
0

#3 Tror inte det, man kan inte bli "bra" på agility, det är bara att lära gerbilen att komma när man krafsar på bordet så blir man bra. Sen måste man ju ha en tävling för att vinna, och det finns bara en förening jag vet om som anordnar agilitytävlingar för gerbiler.

[dvärgkaniner]1
2015-12-24 18:07
0

#4 Hehe 😛
Har aldrig hört talas om det finns tävlingar i agility för gerbil, man lär sig alltid nåt nytt på det är forumet 👍 
Man kan ju alltid ha sina egna tävlingar, man kan till exempel ta tid på hur snabbt gerbilen gjorde banan och sen jämn för man med den andra gerbilen 😃Det var bara ett förslag 😉