Sökes yngre hane/hanar
Önskar köpa en yngre hane eller 2st yngre hanar som ska gå ihop till en av min gerbiler som misst sin kompis.
Kravet är ska inte var så långt ifrån Skara eller kunnas fås hit. :)

Hej!
Bedriver en uppfödning vid namn Trollskogens Gerbiluppfödning. Jag har just nu 1 planerad kull och 2 stycken kullar som väntar för tillfället. Ifall du skulle vara intresserad kan du ställa dig på intresselista. Bor i Umeå men, Ska neråt i Sverige lite senare då vi ska hämta en hund så det skulle kunna ordnas med transport.
Tror Myomorpha kanske har några kvar. Hon håller på och skär ner på uppfödningen men har några till salu fortfarande, hon bor i Skara så hör med henne.
dvärgkaniner: Kan tänka på det :) xBeccax: Hörde av mig till henne och som det såg ut så hade hon ingen som skulle passa min grabb.
#3 Japp gör det 🙂
Jag har 2 pojkar som behöver flytta, de är födda vecka 32 och har gått bra ihop med min brors äldre gerbiler på neutral mark och skulle nog inte vara något problem att sammanföra med din pojek :)
Glömde säga det att jag helst skulle vilja ha 100 för dom med bur, mat och allt sånt men att pengar inte är så viktigt då jag bara vill att de hamnar i ett bra hem :)
zarah2111: Sorry, såg ditt meddelande nu. Finns de kvar och isåfall vart?
Ev. blir aktuellt hitta kompis igen till honom, då som hittas ev. något fel på 😕