Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: minneslunden
LĂ€st 996 ggr
zlarviig
2015-12-13 10:28
0

R.I.P Sheba

Nu har min andra Gerbil, Sheba gĂ„tt bort.😕

Jag kom hem efter skolan och dÄ lÄg hon dÀr uppe pÄ spÄnerna.
 Hon sĂ„ sĂ„ liten och fridfull ut, och jag Ă€r sĂ„ ledsen att jag inte kunde vara med henne pĂ„ slutet, men jag Ă€r sĂ„ glad att det gick snabbt.

Jag var beredd pĂ„ det hĂ€r, hon var trots allt 3,5 Ă„r och bodde ensam efter att mamma Luna gĂ„tt bort, men det gör fortfarande lika ont 😱

Tog ut henne pÄ en gÄng och lade henne i en kartong med papper och spÄner och sÄ gick jag ut och begravde henne under en gran.

Saknar henne sĂ„ mycket, till och med hennes grĂ€vande och gnagande som höll mig vaken hela nĂ€tterna ibland, och hennes rymförsök dĂ€r hon alltid hittade en vĂ€g in i min byrĂ„ och tuggade hĂ„l och bajsade pĂ„ mina klĂ€der đŸ„”

Hon var pigg och frisk hela sitt liv och vĂ€rldens snĂ€llaste, bet aldrig nĂ„gon, inte ens den stora lĂ€skiga hunden som stack ner nosen i buren ibland nĂ€r jag skulle sĂ€tta in nya saker Ă„t henne. Hon Ă€lskade hirskolvar mer Ă€n nĂ„got annat. Hon brukade klĂ€ttra upp pĂ„ hirskolven och bita av den sĂ„ högt upp det gick och sĂ„ tog hon den stora biten med sig ner under spĂ„nerna och Ă„t upp den 😂

Det kĂ€nns sĂ„ tomt utan henne 😕 Men nu Ă€r hon tillsammans med sin mamma igen ❀

Vila i frid mitt lilla busfrö đŸŒș

[dvÀrgkaniner]1
2015-12-13 10:44
1

❀Jag tror din lila vĂ€n Sheba Ă€r nu pĂ„ dem evigt gröna Ă€ngarna â€ïžâ€ïžoch leker med sin mamma Luna â€ïž

🌈Vila i frid finaste Sheba đŸŒˆ
đŸŒșHa det bra i himlen Sheba đŸŒș

thea_thea
2015-12-13 10:54
0

đŸŒș💔😭

zlarviig
2015-12-13 11:39
0

#1 #2

Tack 😱 Ja, nu Ă€r dom Ă„terförenade och har det bra bĂ„da tvĂ„ 😱

Bella90