Ensamma Honan
Tos har blivit av med sin syster Sot.
Sot och Tos är födda hemma hos oss och helt hastigt dog Sot. Nu är Tos ensam och jag undrar om någon vill köpa (för en symbolisk summa) denna svarta hona med vit slips som är född under 2014? Du bör vara erfaren och kunna erbjuda en honunge som kan bli Tos kompis. Alternativt: Finns det någon som har en mycket ung hona till salu som kan sättas ihop med Tos?
Tos är väldigt pigg, nyfiken och allert. Hon är van vid aktivitet minst en gång om dagen och tycker om att vara på äventyr utanför buren.
Akvariet som Tos bor i kan säljas vid behov.
maila mig: bjorn.holmden(at)gmail.com
“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson
Är intresserad. Passar hon i avel? Vet du något om hennes bakrund? Kommer hon ifrån uppfödare eller ifrån djuraffär? Hur mycket kostar Akvariet och Tos? :)
Jag har flera planerade kullar så jag skulle kunna erbjuda henne en kompis, eller kan du köpa en unge ifrån mig till sällskap till henne :)
Jag bodde ju utanför Umeå och om jag minns rätt bor väl du i Umeå? Då är det ju inte så långt ifrån.
Var finns du? Har ett par planerade kullar så då kan du få köpa en hona.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Tos är inte för avel och är född här hemma. Frasses lillasyster.
“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson
#3 Aah, okej. Men du är inte intresserad av efter en hona en unge ifrån mig?