Förlåt mig älskade Dumle! R.I.P Dumle
Jag har otroligt dåligt samvete just nu och kan inte sluta tänka på vad som hände 😭Min lilla älskling Dumle vart klämd mellan en bur, och det värsta var att det var jag som råkade klämma honom! 😭 Han var lös och jag skulle flytta in buren så han inte kunde springa mellan den, men då kom han i fullfart mellan buren när jag flyttade in den 😢Jag drog snabbt tillbaks buren men han gick inte att rädda, han sparkade med benen i någon sekund och sedan dog han 😢 Vet inte hur mycket han fick lida eftersom det gick så snabbt, hoppas iallafall att inte han fick lida något mycket ❤️ Det var extremt hemskt att se honom dö, tänkte hela tiden " Det var mitt fel ". Han fick inte så speciellt bra liv heller då hans mamma dog då han var 3-4 veckor ungefär, och sedan har han bott med sin bröder. Jag hoppas iallafall att han har det bra i himlen 🌈
Född: 2015-09-26
Död: 2015-011-10
🌈🌺❤️Villa i frid finaste och raraste Dumle ❤️🌺🌈
Kram, och olyckor händer ibland, man kan inte alltid rå för det. Med ett sånt litet djur är det ju större risk att man gör stor skada än t:ex med en katt eller hund men det händer ibland ändå. En person jag hälsade på en gång hade råkat slänga igen sin dörr på deras dvärgpinscher - gissa om den hunden fick enorma skador med tanke på tyngden på dörren och hur liten hunden var. Men det var ju också en olycka då hunden hade varit instängd i ett annat rum - trodde ägaren.
Jag tror inte din Dumle led, och jag hoppas du kan förlåta dig själv.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Fy vad hemskt! :( Tröstkram <3 :(
Rebecca 

Nej så hemskt😕 Vila i frid dumle❤️
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Vad tråkigt! du ska inte lägga skulden på dig själv, olyckor händer, speciellt är risken större när djuren är så små, jag tror inte heller han led nånting, som du beskriver det verkade det gå snabbt.
Vila i frid lilla Dumle. ❤️
Styrkekramar. Rip Dumle<3
Tack så mycket, mår nu bättre då jag läste era kommentarer ❤️
❤️
❤️❤️Styrkekramar❤️❤️ och vila i frid Dumle❤️❤️
Kan känna lite av din smärta då jag råka tappa min ena gerbil rätt så ordentligt och hon låg och sprattla nån sekund men klarade sig som tur nog! Har nog aldrig haft mer panik än just den gången och grät som bara den också.
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Awwwww jag känner med dig! Hade Syrsor som husdjur när jag var yngre och råkade klämma ihjäl min feta älsklingssyrsa.
Kram till dig! Olyckor händer tyvärr.
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
❤️
Det var absolut inte ditt fel♥
Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PM
Det var INTE ditt fel, även om du tycker det. Du kunde ju faktist inte veta att han skulle springa in där… Men sånt händer oftast bara med ungar, den vet ju inte lika mycket om livet, faror mm, som dem lite äldre. R.I.P. Dumle, vila i frid!
Stor bamsekram till dig ❤️🌺