Bebispip igen hos Tsunamis
Jag är intresserad bara så du vet! Vilka färger kan tänkas komma?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Kan bli allt förutom grå och dilute färger. Parningen gjordes främst för att få Colorpoints så alla är det eller i alla fall bärare 🙂 Alla bär på gult också.
MvH Tsunamis
Okej, det låter ju bra:)
// Linah
Gerbilsidan
Är också intresserad.
Jätteintresserad 🙂
Intresserad ☺
Väntar på lite svar från intressenter men så fort jag vet vad som kommer finnas kvar till salu så säger jag till 🙂 Hanar har jag flest av i alla fall.
MvH Tsunamis
Jag är intresserad! Jag ska börja inrikta mig lite mer på colorpoints, så det vore perfekt med en hane ur denna kull som passar till avel :)
Har skickat PM om vilka jag vill ha:)
// Linah
Gerbilsidan
Är intresserad av en hane som som passar till avel.
Gud ssåååå söööötttaaa! Dör!😍😍😍
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
#11 Jodå de borde kunna passa till avel så det är inga problem. Men jag ger ju inga avelsgarantier eftersom de är ungar och borde utvärderas till avel för dem som ämnar göra det men om jag märker några konstigheter fram tills de är redo att flytta så säger jag ju till 🙂
Ungarna registreras i Danska mus & Gerbilföreningen och den stamboken är öppen så det är bara att säga till så kan jag länka stamtavlor.
MvH Tsunamis
#13 Bra 🙂
Hur söta som helst! 😍
Längtar nu ännu mer efter mina 2 bebbar ❤️
Supersöta! Farligt att titta på dessa…man blir ju bara sugen på att skaffa fler haha :D
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#17 😃
Jag vill ha den svarta och den grå!!! 😈🤦♂️😍😭 haha
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
Vi valde honor först…sen tänkte vi och ville ha två hanar istället…men då var våra småttingar redo att hämtas så då blev de honor 😊 skulle inte säga nej till 2 hanar och maybe babys 😃
😍 Så söta!
Tsunami , kolla pm! :)