Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 1357 ggr
Tsunamis
2

Bebispip igen hos Tsunamis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi gerbilbebisar igen hos Tsunamis! Så jag har längtat! 😃 Köpare är välkomna att höra av sig vid intresse och de blir leveransklara kring slutet på November. 

Jag finns i Göteborg men åker tidvis runt il mellansverige och södra sverige så transport ditåt brukar lösa sig.

MvH  Tsunamis

lollynonna
0

Jag är intresserad bara så du vet! Vilka färger kan tänkas komma?

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Tsunamis
0

Kan bli allt förutom grå och dilute färger. Parningen gjordes främst för att få Colorpoints så alla är det eller i alla fall bärare 🙂 Alla bär på gult också.

MvH  Tsunamis

lollynonna
0

Okej, det låter ju bra:)

// Linah 

SolGerbilsidanSol

[dvärgkaniner]1
1

Är också intresserad.

Tsunamis
1

PMar er 🙂

MvH  Tsunamis

thea_thea
0

Jätteintresserad 🙂

Bella90
0

Intresserad ☺

Tsunamis
0

Väntar på lite svar från intressenter men så fort jag vet vad som kommer finnas kvar till salu så säger jag till 🙂 Hanar har jag flest av i alla fall.

MvH  Tsunamis

Mysgerbiler
0

Jag är intresserad! Jag ska börja inrikta mig lite mer på colorpoints, så det vore perfekt med en hane ur denna kull som passar till avel :)

lollynonna
2

Har skickat PM om vilka jag vill ha:)

// Linah 

SolGerbilsidanSol

[dvärgkaniner]1
0

Är intresserad av en hane som som passar till avel.

ForeverEmma_
0

Gud ssåååå söööötttaaa! Dör!😍😍😍

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Tsunamis
1

#11 Jodå de borde kunna passa till avel så det är inga problem. Men jag ger ju inga avelsgarantier eftersom de är ungar och borde utvärderas till avel för dem som ämnar göra det men om jag märker några konstigheter fram tills de är redo att flytta så säger jag ju till 🙂

Ungarna registreras i Danska mus & Gerbilföreningen och den stamboken är öppen så det är bara att säga till så kan jag länka stamtavlor.

MvH  Tsunamis

[dvärgkaniner]1
0

#13 Bra 🙂

Tsunamis
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Det växes för fullt❤️

Åtminstonde 2 hanar finns kvar som letar nytt hem!

MvH  Tsunamis

[dvärgkaniner]1
0

Hur söta som helst! 😍
Längtar nu ännu mer efter mina 2 bebbar ❤️

Jaguar_
0

Supersöta! Farligt att titta på dessa…man blir ju bara sugen på att skaffa fler haha :D

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

[dvärgkaniner]1
0

#17 😃

Jaguar_
0

Jag vill ha den svarta och den grå!!! 😈🤦‍♂️😍😭 haha

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Jaguar_
0

Vi valde honor först…sen tänkte vi och ville ha två hanar istället…men då var våra småttingar redo att hämtas så då blev de honor 😊 skulle inte säga nej till 2 hanar och maybe babys 😃

Tsunamis
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

3 honor till sällskap finns kvar till salu, eventuellt också en fjärde men den får nog stanna ändå. De 3 är Black, Topaz och Apricot/REW och är otroligt söta ❤️

MvH  Tsunamis

thea_thea
0

😍 Så söta!

Szczurek91
0

Tsunami , kolla pm! :)