Vad ska jag göra nu?
Hej igen..
Jag hittade lilla Hime på golvet imorse eller snarare hon låg på hunden och sov, jag vet inte om hon har varit på golvet hela natten eller bra några timmar iom att jag var så himla trött igår kväll så jag kollade inte in i buren (Vilket jag i vanliga fall brukar göra på natten när jag säger gonatt).
Jag har inte vågat sätta in hon med Karasu och Seishi ännu då hon är hal som en ål och jag vet inte om dom kommer acceptera henne igen. hur skulle ni ha gjort vid det här laget? måste jag sätta ihop dom på nytt? kommer det ens att funkar att få ihop tre gruppen igen?
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Kolla om det funkar,bråkar dom så dela på dem. Det är inte säkert att det kommer att funka men tregruppen:( om dom har glömt varandra då.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Gnid in henne med den smutsiga sanden i pälsen och även av det smutsiga spånet innan du sätter in henne. sedan är det bara hålla tummarna och hoppas att de inte börjar bråka. i värsta fall får du dela på dom om det inte funkar mellan dom.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Dåligt gjort av mig, men frågan är om hon tagit sig ut själv eller om hon får hjälp av mina småsystrars kompis, hon var där inne igår när jag inte var hemma, kom hem till en öppen sovrumsdörr klockan elva på natten och kollade inte in i buren, mamma sa att tjejerna hade varit där inne men att hon hade tagit ut dom så snart som hon upptäckte att de var där Men Karet var fortfarande stängt så tänkte väl inte mer på det.
Återföreningen verkar gå bra, HAr kollat till dom några gånger under dan och tänker fortsätta med det ^^ Just nu ligger dom i huset och Myser =)
#4 härligt! :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Ja känns riktigt bra ^^
Min underbara lilla grupp behöver inte säras ^^