Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 551 ggr
xBeccax
0

Mina första gerbiler!

Nu på fredag ska jag hämta Dizzlebud och Rio  från Myomorpha's uppfödning av gerbiler.

Har kännt en enorm positiv bemötning av Anne och rekomenderar henne starkt!

Efter att ha ägt både hamstrar och kaniner kände jag att det var dags för något nytt och hittade då gerbiler. Blev genast förälskad i dom och började direkt lära mig mer.  Efter någon månad så kände jag mig redo att hitta en uppfödare och kom då att hitta myomorphas uppfödning.

Bland som honor och hanar som var till salu så fick paret Dizzlebud och Rio genast min uppmärksamthet. Är så himla glad att dom små raringarna får komma hem till mig och om intresset finns så kan jag gärna lägga upp bilder när dom har anlänt.

Men som sagt, ett stort tack till Anne för hennes fantastiska bemötande!

Mvh Rebecca

Safireee
0

Vad kul! Jag ska få hem Myomorpha's Honey Dance och Flitter Flower på lördag! :-) Jag har inte heller haft gerbiler tidigare (bara dvärghamstrar, guldhamster, marsvin och kaniner) så det ska bli kul att få lära sig ett nytt beteende. Vill gärna se bilder sen! Är allt med buren? (Jag ska fixa nättaket till akvariet och få en leverans med burinredning i veckan. Måste köpa sand också, glömde det när jag var i väg igår.) Ska bli så spännande!

molam
0

Bilder vill vi ha ju ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

xBeccax
0

#1 Allt bra här, Köpte ett akvarium och fixade nättaket härom sistens. Nu återstår bara inredning och sötnosarna som ska bo här!

Bilder ska jag posta när dom har anlänt :)

Anne.K
0

Men åh. Vad roligt att du fått ett så positivt intryck av mig <3 . Och jag hoppas verkligen att du ska trivas med herrarna. :)

Ps! Han heter Dazzlebud och inte Dizzlebud ;) haha. Men dizzlebud lät gulligt det med <3 . ds.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning