Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 608 ggr
Mysgerbiler
1

Mys Gerbiler på Instagram

Hej! Nu har jag fixat ett Instagram konto till min uppfödning Mys Gerbiler! Jag kommer att uppdatera med information och bilder på mina gerbiler och kullar. Gå gärna in och kika! Jag väntar en kull runt den 7 september, så jag kommer att uppdatera ganska mycket nu när det är bebisar på gång , och även efter de är födda! Mer information om den kull jag väntar nu finns på min hemsida. Instagramnamn: Mysgerbiler Hemsida: www.mysgerbiler.weebly.com

Safireee
0

Vad kul! Ska lägga till dig!

Mysgerbiler
0

#1 Vad roligt! Det känns verkligen spännande nu i väntan på kullen, så det kommer bli många nya bilder! :)

lollynonna
0

Du har väldigt fin hemsida! VAr kommer alla gerbilerna ifrån?:) Och har du fler hanar, eftersom att du bara har lagt in en på sidan? Bor han ensam då?🙂

Det är lite kul att du ska ha en kull den 7 september, jag ska nämligen ha en den 8 september! så en dag efter haha.

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mysgerbiler
0

#3 Vilket roligt sammanträffande med kullarna! Och vad kul att du gillar min hemsida. De gerbiler jag har just nu kommer från olika oregistrerade uppfödare som ändå varit mycket kunniga och haft superfina djur! Gerbilerna är registrerade i Shf (men inte deras föräldrar). Just nu har jag bara en hane, och det är han som är pappa till min kommande kull, så just nu sitter han i avelspar med min hona Kolan. Sedan ska han få bo tillsammans med en son ur sin kull. Innan jag satte ihop Plopp och Kolan i avelspar gick Plopps burkompis bort, och då bodde han ensam några veckor. Nu blev Kolans burkompis Maja ensam, men även hon ska få en kompis ur kommande kull. Lycka till med din kull!

lollynonna
0

#4 Ahaa, då förstår jag bättre. Vad synd att plopps kompis dog 😕

Tack detsamma!:D

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol