Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1487 ggr
DjurälskarenEmelie
1

Markerar sina kartonger också?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag undrar om gerbiler markerar sina kartonger också? T.ex som det här röret. Behöver jag ta bort det sen när det kommer en kompis så Dagny inte försvarar det eller markerar dem inte kartonger och spnt som dem får att gnaga på? Tacksam för svar:)

lollynonna
0

De markerar oftast på kartonger också. Alla mina gerbiler gör det🙂 Så bäst är nog att du tar bort dem.

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

thea_thea
0

Ja, min Bert markerar allt! Precis allt, även toapapper och maten… Men Danny som bor med honom bryr sig inte om Berts fjant-fasoner.

Anne.K
0

Ja de markerar på det mesta som går att markera. Så ta bort allt som går att ta bort och rengör allt som går att rengöra innan du delar av buren för ihopsättningsproceduren. :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

DjurälskarenEmelie
0

Haha:) jag ska ta bort alla kartonger idag innan kompisen kommer. Tack för hjälpen.

DjurälskarenEmelie
0

Men när ihopsättningen pågar, kan jag lägga ner kartonger till dem då t.ex att dem för en toarulle på deras sida?

DjurälskarenEmelie
0

Kan jag umgås med den nya gerbiler eller ska jag vänta tills dem är helt ihopsatta?

DjurälskarenEmelie
0

Dem är nu under ihopsättning, jag undrar om jag kan sätta in nån hylla elr hus som jag kan ha sandskål, matskål på så det ej kommer en massa spån i sanden,maten?

lollynonna
0

Ja, du måste ju ha hus och saker i buren. Det är ju inte direkt så trevligt helt kalt haha.

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anne.K
0

Dock bör du inte fylla med för mycket hus skulle jag vilja säga. För det är viktigt att de har möjlighet att se varandra mycket så att de inte gömmer sig i husen hela tiden.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

ForeverEmma_
0

Under mina två ihopsättningar så hade jag ett varsitt sandbad, ett varsitt hus och någon enstaka kartong och la in ny om den var upp tuggad.

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta