Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettmat-utfodring
Läst 806 ggr
Jaguar_
0

Vad kan man ge till gerbiler?

Hello alla!

Jag startar en tråd där alla kan fråga om vad man kan ge till gerbiler i matväg. Jag har klart en fråga själv om detta. Har inte hittat den tråden som handlade just om detta så antar det kan finnas flera om just detta ämne, men kände också att jag inte vill kapa någon annans tråd.

Så därav gjorde jag denna för alla med frågor om vad man kan ge till gerbiler för allt står ju inte på sajter och böcker. De som är mer erfarna kanske vet mer.

Min fråga är om man kan ge gerbiler bröstfile sjögårdens dental dreams som är till katter? Hittade en här hemma som jag haft till min katt men aldrig hann ge hela då han bara försvann en dag. Så innan jag slänger den så skulle jag gärna vilja veta om det går att ge gerbiler den då det är kött dock innehåller salt.

Innehåll: råprotein 55%, råfett 4%, råaska 5%, växttråd 4%, vätska 18%.

Ingredienser: kyckligbrösfile, salt, sorbitol, glycerin.

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Anne.K
1

På grund av saltet så hade jag inte gett detta till dom. Gerbiler har känsliga njurar så för mycket salt kan dom ta skada av. Så jag personligen hade tagit det säkra före det osäkra och inte gett det till dom.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Jaguar_
0

#1 tack..tänkte så med men tänkte ändå fråga :) Då slängs denna påse för jag tänker inte riskera mina småttingar!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Jaguar_
0

Här kommer en fråga igen då..då vi ska äta detta ikväll själva :) Kan man ge gerbiler butternutpumpa? Själva pumpan eller kärnorna? Eller både och?