Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 722 ggr
Aquila-e
0

Låna gerbiler?

Hej!

Jag är en tjej på 28 år som länge har velat skaffa gerbiler. Jag har haft kaniner i 10 år och min senaste älskade kanin gick bort i cancer 9 år gammal i vintras. Jag vill verkligen ha pälsdjur att ta hand om och pyssla med och känner mig ej redo för en ny kanin än. Det känns som gerbiler skulle passa mig. Jag är enormt ansvarstagande och när det gäller ett djurs hälsa och trivsel vill jag aldrig göra något halvhjärtat utan går all in!  Jag kommer ha eventuella gerbiler i mitt sovrum och där i ligger haken. Det är så att jag är väldigt ljudkänslig när jag ska somna in, jag använder ljudproppar som dämpar ljud och sover då som en bebis.

Eftersom gerbiler kan hålla på under nätterna känner jag att jag måste "känna in" och testa hur det är med ljudnivån under nätterna. Jag kan inte skaffa gerbiler utan att vara säker på att vi alla kommer trivas, det skulle inte vara rättvist att behöva omplacera gerbilerna utan att vara säker på sin sak.

Min fråga är om det finns någon person här som kan låna mig ett par i ca 2-3 dagar?

Jag bor lite utanför Stockholm.

Jag vet att det kan vara konstigt att låna ut sina gerbiler till en okänd men jag ville pröva min lycka ändå, som sagt jag vill satsa helhjärtat på det här och vill vara helt säker på att det kommer funka bra.

lollynonna
0

Åh du hade jättegärna fått låna av mig, men tyvärr bor jag ca 100 mil ifrån dig :(

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Aquila-e
0

Åå ja vad synd :(    Men tack ändå <3

Anne.K
0

Du hade fått låna av mig med, men jag bor tyvärr också för långt bort för ett så kort lån.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Aquila-e
0

Vad synd att det inte finns nån nära sth :(

[dvärgkaniner]1
0

Du hade kunnat lånat av mig men tyvärr så bor jag för långt bort :(