(S) Gerbiler vuxna och små
Hej! Jag säljer just nu 3 stycken gerbiler.
Jag bestämt att sälja min gerbilhona Disyerto casablanca. Miss decibell är en fin och snäll gerbilhona, men kan bli stressad då man öppnar buren. Jag säljer endast henne till någon som är gerbilerfaren och ger allt hon behöver, hon passar inte oss småbarnfamilj! Hon behöver en eller två små gerbilhonor kring 6-8 veckor till sällskap 🙂 Miss decibell är väldigt stressad av sig och därför ska hon inte användas till avel. Hon har stamtavla men som sagt ska hon inte avlas på. Hon kommer ifrån Disyertos gerbiluppfödning i Göteborg.
Jag har sedan två stycken gerbilhanar som helst säljs tillsammans om du inte redan har en gerbil sedan tidigare 🙂 De är födda 2015-06-5.
Leo är sprallig och nyfiken gerbilhane som gärna springer lös på golvet ifall han får chansen. Han har bitit mig 3 gånger ganska hårt och han är lite skygg, han ska helst inte avlas på. Leo har färgen Nutmeg och är uppfödd oss mig.
Leon är en riktigt snäll och gullig kille. Han har aldrig bitit mig och är väldigt nyfiken 🙂Leon får man avla på. Han har färgen Nutmeg och är uppföd oss mig.
PM:a vid intresse eller maila mig på: Sibrovoski@gmail.com