Behöver tips på foder
Hej!
Imorgon ska jag köpa foder till mina djur, men vilket ska jag köpa tycker ni? Jag har tidigare blandat eget foder men tyckte det vart lite jobbigt. Det finns inte så mycket att välja på min djuraffär i närheten och jag har så många gerbiler plus hamstrar 🤔 Dock kanske jag borde ge lagom med mat för jag ger dem väldigt mycket 😊
Onödiga kommentarer behövs ej.
Jag kör på Gerbil nature. Jättebra och våra gerbiler älskar allt i påsen. Finns solrosfrön och jordnötter i du kan plocka bort och ha som godis. Jag blandar även i mjölmask och syrsor torkade. Mycket populärt ;)
Går ju beställa mat på nätet med.
De har både Gerbil nature och torkade insekter ;)
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
Jag kör också på Gerbil nature. Det gör de flesta som inte blandar egen mat :)
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Japp, mina får också Gerbil Nature, samt frystorkade gräshoppor.
Vänligen,
Elin
Har tänkt på gerbil nature men problemet är att jag har ganska många gerbiler.
#4 jag har denna mat :http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/foder_gnagare_smadjur/hamsterfoder/prestige/343208
Den är ungefär som gerbilnature,fast mer än dubbelt så stor paket,och inte lika mycket färgade bitar. En sån påse räcker ca en till två månader, jag har 13 gerbiler.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#5 Finns den på vanliga djuraffärer förutom på nätet?
#6 Nej tyvärr har jag inte sett någon sådan :( Men du kanske kan fråga på någon affär?:)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#7 Ska kolla med djuraffären i Umeå.