Lägg ut bilder på era gerbiler! :)
Hej!
Ni som vill för gärna lägga ut bilder på era gerbiler i denna tråd 🙂Skriv gärna vad dem heter och färg och kanske favorit mat.

Leora är väldigt nyfiken och pygg men kan bli lite blyg ibland. Hon älskar att gräva tunnlar i spånet och leka med sina små syskon.

OLW är mycket fin och gosig tjej. Hon är den som älskar att gräva och gnaga på allt som går.

Miss decibell är snäll men kan bli stressad då man öppnar buren. Hon älskar att gnaga på toalettpapper.

Pepsi är den gladaste och pyggaste. Hon gillar att springa lös på golvet och äta färska jordgubbar! :D

Carmen är lugnast och snällast av dem alla. Han gillar att sitta och mysa i knät. Carmen brukar komma när man säger hans namn. Bananer är det bästa han vet!:D
Här får ni veta deras färger:
Leora: Nutmeg
OLW: Burmese
Miss decibell: Polar fox
Pepsi: Nutmeg
Carmen: Dark eyed honey
Jag har också 5 stycken gerbilungar och alla har färgerna nutmeg.

Galaxy,DEH

Jupiter,nutmeg

Neptunus,lilac (och någon vitteckning)

Saturnus,lilac (och någon vitteckning)

Bom,Siamese

Trummis,Burmese

Kenja,colorpoint grey agouti

Pringles, Polarfox. På denna bild var hon dock bara några veckor och har inte sin rätta färg,om ni tycker att det inte alls ser ut som en polarfox.

Mars,lilac. Han har galler i bakgrunden för ihopsättning,han har det absolut inte längre.

Sahara, light nutmeg pied collared.

Kalahari,saffron

Kira, Light saffron
Jag har fler gerbiler,dock så hittar jag inga bilder på dem :P Jag ber om ursäkt för väldigt dåliga bilder vissa av dem!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#2 Galaxy och Jupiter har blivit så fina! 😍 Dom verkar trivas jätte bra oss dig.
#4 Vilka sötnosar 😍
#3 Ja de har blivit jättefina! Kan skicka mer bilder i PM sen :)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#5 Tack :D Jag är så glad att jag skaffade dem :) Fick med ett akvarium på knappt 100l när jag köpte dem, men nu har de fått ett jätteakvarium att leka i (90x55x65 cm) :D
Nybliven gerbilägare ^^
#7 Skulle också vara glad att få hem så söta gerbiler ❤️
#6 Det får du gärna göra :)