Maskrosblad
Man kan ju ge maskrosblad till sina gerbiler. Men räknas det som färskmat och ska ges sällan och inte för ofta, eller räknas det mer som godis och kan ges lite då och då?
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
#0 Vet inte, men skulle gissa ibland.
Du kan ge dem det varje dag om du vill, men jag burkar ge mina det ibland :)
#2 Åååå vad bra. Ska testa ge mina det och se om dem gillar det :D
Gillar dina maskrosblad?
#3 Dem älskar maskrosblad hah! Speciellt den ena haha hon vill ha alla.
Dum fråga..måste de va torkade maskrosblad eller kan man plocka ute i trädgården?
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#5 jag tog mina direkt ur trädgården och sköljde av dem lite. Mina lever än :P
#6 hahahaha good! 😃 Då ska jag prova det imån och se vad de tycker.(Har allt för många maskrosor i våran trädgård >.<) Man ska inte ge för mycket va?
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
ah sorry! Såg längre upp att de kan vara dagligen :) nvm