Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettgenetik-färger
Läst 546 ggr
ForeverEmma_
0

Samma färg på gerbilerna

Av ren nyfikenhet så undrar jag ni som har två gerbiler i samma färg i samma bur är det svårt att se skillnaden på dem?

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

redsteinedrose
0

Nej enligt mig är det inte så svårt. jag lärde mig bara vissa kännetecknande saker på varje gerbil hade 7 i ett enormt akvarium vara av 3 vita med röda ögon och 2 nutmeg.

[[dvärgkaniner]]
0

När jag hade Galaxy och Lukas ihop kunde jag se vem som var vem. Lukas var lugn och mysig men Galaxy var Nyfiken och Pygg 🙂

[[tjattehonung]]
0

Har haft två svarta gerbiler ihop, det var inga problem att se skillnad så länge man visste vad man kollade efter :)

Disyerto
0

Det är ju lite som att fråga föräldrar eller syskon till tvillingar om de kan se skillnad på tvillingarna :)

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

ForeverEmma_
0

#4 sant xD

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Ellociraptor
1

Mina gerbiler ser exakt likadana ut och jag kan verkligen inte se skillnad på dem. En av dem är lite fegare, det är väl det enda jag kan säga. Jag har verkligen letat efter skillnader (och frågade den gamla ägaren), men de finns fan inte en enda fläck som inte finns på båda två.

Fruktzallad
0

Nej det är  inte så svårt. Först och främst har storebror en knix på   svansen men lättast är att de ser ut som Helan och Halvan. En stor kille och en liten kille. :-)