Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 1137 ggr
Lingtardo
0

Älskade gerbiler - Bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Jag vill ha en massa bilder på era små älsklingar hur de ser ut, vart de bor, hur de leker ja allt!

Här är lite bilder på mina små bebisar! De är mitt liv! (Har två tvillingar om ni undrar varför två ser likadana ut)

lollynonna
0

Åh Vad söta! Återkommer med bilder på mina:) Dock så vet man inte om gerbilerna är tvillingar eller inte,och bara därför behöver de inte vara likadana.

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Fluffinen
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Här har vi mina två sötnosar och deras bebisar, har två honor till men just nu har dem fodervärdar pga omständigheter men när bebisarna växt upp får de komma hem igen🙂

Lingtardo
0

#1 Nej det är klart att de inte är tvillingar haha, bara jag som säger så om dem då de är så otroligt lika haha! Kanske blev lite missförstånd hah sorry.

Lingtardo
0

#2 Puttinuttisar vad söta! Den svarta liknar min förra hane saknar honom varje gång jag ser en svart gerbil! Oh vad roligt att de fick små bebisar!

[[dvärgkaniner]]
0

Pepsi är en pygg och glad gerbilhona. Hon gillar att springa på golvet. Jag har henne till avel =-)

Frasse är en blygg gerbilhane. Han gillar att äta hur handen. Jag har honom endast till kel :)

Carmen är snäll och lugn gerbilhane. Han äter hur handen och älskar banan!!! Carmen är min avelshane.

Leora är en nyfiken och lugn gerbilhona.

Lukas snäll och lugn gerbilhane.

[[dvärgkaniner]]
0

Så här bor Pepsi och Leora!🙂

Här bor Leora och Pepsi. Denna bild är gammal men det är samma terrarium fast nya grejer :-)

Fluffinen
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Kan visa några av mina bebisar jag nu fått som är precis en vecka gamla❤️
Har inga namn än dock, men de kommer

[[dvärgkaniner]]
0

#7 Vad söta! 😍

Ellociraptor
0

*drar upp halvgammal tråd* Här är mina bebisar Fíli och Kíli. De ser exakt likadana ut så jag har ingen aning om vem som är vem. Tekniskt sett är de väl snarare pensionärer än bebisar, men sscchhh…

[[dvärgkaniner]]
0

#9 Vad söta!:)

Prickbarnet
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Har tre gerbiler som heter Domino, Ezio och Merry c: Domino är black patched, Ezio silver nutmeg patched och Merry nutmeg.

[[dvärgkaniner]]
0

#11 Sötnosar!😍

Anne.K
0

#11 åh så stora och fina killarna blivit. Ser nu dock att jag färgbestämt Ezio fel. Han är polarfox och inte silver nutmeg. Jag hade problem att se skillnad på dessa färger när de är små :P. För jag antar att Ezio inte gjort en dramatisk nutmeg förvandling?

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Prickbarnet
0

#13 trodde det berodde på att han var vittecknad som gjorde att han skulle bli ljusare. Det syns inte på bilder men om man tittar noga så ser det ut som han har som streck längst ut på hårstråna som ser mer väldigt ljust brunaktigt/gult (?) ut än om man jämför med Merry som har mer svart längst ut. Googlade iallafall på bilder och jämförde med hur han ser ut och polarfox är mer likt än silver nutmeg :)

Anne.K
0

#14 ja men han är definitivt polarfox. :) Så får ändra detta hos registratorn på SHF vid något tillfälle. Om du skulle få för dig att ställa ut honom så meddela mig i god tid innan så att jag kan få hans färg korrigerad åt dig i SHF så att du kan ställa han i rätt standard klass då. :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning