Jag vill se....
Hittade idén till denna tävling/lek på Hamster i fokus och tyckte den verkade kul, så här går den till:
Någon börjar att skriva till éxempel "jag vill se en gerbil som dricker" och om någon har en bild på en gerbil som dricker så lägger man ut den och skriver under bilden vad man vill se härnäst :)
OBSERVERA: Du måste ha rättighet till bilden!
Jag börjar och ser om någon hakar på :)
Jag vill se en BEW- unge :)
Alvin som bebis.
Jag vill se en minst 3 gerbiler i en sovhög!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#1 Åhh vad söt!
*puttar upp tråden i hopp om att någon har en bild på en sovhög* 

Lyckas inte få några bilder på min grupp med 3 gerbiler då de alltid sover inne i huset, men om #1 kan tänka sig en sovhög med 2 gerbiler istället så kan jag fixa.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#3; Det går bra! :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lyckades inte riktigt fånga själva badandet så vet inte om min bild är godkänd. Men här står Lill iaf i sandbadet precis nybadad… Är väldigt svårt att fånga dom i rätt ögonblick, dom badar väldigt snabbt :P
Har nån en bättre bild på en badande gerbil än mig så får väl denne person lägga upp en :P här är iaf mitt försök :P
Jag vill se två gerbiler som tvättar varandra!
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
#7 Helt klart godkänt! Om ingen har en bild på gerbiler som tvättar varandra så går det väl bra med en bild på en gerbil som tvättar en annan gerbil?
#8 om ingen har på 2 som tvättar varandra så går det fint med en bild på en gerbil som tvättar en annan :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Verkar inte som om någon har en bild på gerbiler som tvättar varandra :/
Så jag börjar om:
Jag vill se en gerbil som gräver

Jag vill se den finaste bilden på din gerbil (eller dina gerbiler)
Vi kan väl ge någon en sista chans att lägga upp en gerbilbebishög innan LivetsKaniner får välja något annat 
#14 precis, tråden verkar ha stannat (a) Ingen som har en bebishög?**
Annars vill jag se en bebis som sandbadar! :D**
Den har vi redan haft, men vill du ha det ändå? Du får välja en ny om du vill :)
#16 Inte en bebis som sandbadar nej :)
Lilla fjuttiga Gimli ^^. Hoppas det är ok att hon inte rullar sig i sanden, hon håller på att gräver istället på bilden. Tycker hon var lite lik Raichu från Pokémon när hon var liten haha!
#13 Måste bara påpeka att jag tycker den bilden är så fin! Jätte fräckt att de har ungefär samma form på sina bläsar
Jag vill se en gerbil som tittar ut från ett hus/tunnel etc!
#18 så söt :D
Tack :D Håkan har något bredare på högersidan bara, men annars är dom väldigt lika, helsyskon ju :D Mamma upp i dagen.. <3
Ska ha en sådan gerbilbild någonstans men hittar inte 
Alvin som bebis :)
Jag vill se en gerbil som är mitt i ett språng/hopp.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#21; haha! Åh herregud.. Vad håller fjompan på med? :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#21 Sno på du XD
Ojjjj, SITTER? det visste jag knappt att dom kunde 
#22 Hahaha precis som alla andra gerbiler så tycker Lilly om att vara på ställen där hon inte får vara, bland annat uppe i den hyllan (det hänger en tröja framför så man ser inte in) där jag hade massa ritblock och grejer. Där kunde jag ibland hitta henne medan hon höll på att dekorera hyllan med upprivet papper från mina block.
#23 Haha ja de kan få stå också, menar helt enkelt en gerbil som är fri i ens handflata om ni förstår ^^.
Jag vill se en bild på en av dina äldsta gerbiler :)
Typiskt.. Jag har ju en bild på när tummelisa snodde lite popcorn av mig från skålen i smyg när jag hade henne i sängen samtidigt som jag tittade på film ;) snaskråtta ;)
#30 Kan du inte lägga upp den då? ^^
#31 hittar inte den :(
Hittade tyvärr ingen bra busbild (förrutom den jag redan använt, #21) men tror allt den här ska duga! På bilden kan man se hur Lea är på väg att roffa åt sig broccolin från Pandora (som hon glatt sprang iväg med medan Pandora satt kvar och inte fattade någonting typ haha).
Jag vill se en eller flera gerbiler som springer lösa på golvet/i sin lekhage!
puttar upp tråden lite i hopp om att någon kan svara :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Oj vad utmattad hon ser ut :D härligt med friska gerbiler!!
två flugor i en smäll :P
#41 Haha ja och min bild #6 passade in på frågan #37. Och #21 passade in på frågan #29.
Duktiga gerbiler jag har 
Gerbiler är så duktiga djur :D
Vilken gång!
G tror inte heller någon har det du vill ha på bild. Jag ger inte ens mina gerbiler insekter, men om du gör det skulle du kunna svara på din egen önskan XD
Insekter är helt ok att ge till gerbiler, mjölmaskar är t.ex en bra proteinkälla. I det vilda så äter de insekter för att få i sig protein så det är inget fel med det. 
Vänta några dagar i alla fall, kanske finns någon som har en sådan bild.
Mina gerbiler äter bla äggröt för protein. Jag brukar blanda mycket eget. De får även barnmat och sånt. Man ger väl inte levande? Skulle jag aldrig göra med tanke på att jag så gärna vill ALLA djur lika väl så gott jag kan. Man ger väl torkade eller ristade eller något i den stilen va?
#53 Djuraffärer. Finns som frystorkade om man tycker det är äckligt med levande.
Kan tänka mig att det inte är lika mycket näring i de frystorkade men kan säkert vara kul för småttingarna att testa något nytt. Har aldrig prövat själv men kanske skulle ta och göra det.
Aja, nu väntar vi på en bild innan det blir mer kommentarer än bilder i tråden 
Jag tror nog inte att jag testar det på et tag då XD
Jaha okej. Trodde de var fler än jag som gav insekter! Men kan väl ändra det till
Jag vill se en gerbil som brottas
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#60 mjölmask, även baggarna. Ska köpa syrsa och testa nån gång :)
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#63 Tänkte inte bara för att det var OT utan även för att det kan vara kul att kolla om folk ger insekter till sina gerbiler och i sådant fall vilka sorter och var de får dem i från
Jag kan starta om en ny tråd.
Minoth du får gärna svara i den också på vad du testat för insekter, alla kikar säkert inte i den här tråden.
#64 ja, gör det :)
Putt! Någon som har en gerbil på bild när den sover på ett konstigt sätt/ställe?
Putt :D Anledningen till att jag bara är här och puttar upp och kommenterar är för att jag inte lärt mig hur jag laddar upp mina bilder.. Det kommer nog snart några ;)
#71 haha ja, jag kan känna att det brister på tålamod ibland. Vill ju så gärna se era vackra gerbilbilder :D
Koskenkorva när han va liten
Glömde skriva vad jag vill se ^^'
Jag vill se en mysande gerbil
Man ser ju hur han myser. Dom älskar att ligga intill glaset vid vår lampa vi har. Den har ett behagligt ljus och gör att glaset blir lite varmt. Där älskar dom att ligga och mysa. Om ni tittar noga så se ni något vitt under Bull, där under ligger Bill. Så Bull ligger och myser på Bill :D
Jag vill se en gerbil som klättrar!
#75 i Inlägg #66 är en gerbil som klättrar. dfniklas - Vill du se en till klätterbild eller vill du byta?
Mer Mer Mer!! 
dom röjde när jag städade deras 800 liters akvarium de to tid 
#80 oj! Vart fick du tag på de akvariet? Har nog aldrig sett ett 800 liters. Skulle du kunna säga mått och lägga ut en bild med något brevid som gemförelse? :D
ja
men jag har ingen bild på när dom är där men jag har ett foto när jag hade fiskar där om de går bra :D
Jonna_1234 Kan du välja något annat du vill se?
oki 2 gerbiler som e med och gör nåt
de e 800 liter :D
Himmelrike! :D
favo stelet dom har masa hus och en sten skol som e som en sjö för dom :D och halva sidan har bara sand och grejer att klätra på :P
Skulle ni kunna ta detta på PM istället? :)
Såg heelt i början av det här inlägget att Clariiz #1 ville se tre gerbiler som sov i en hög, och att ni aldrig fick någon sån bild. Well, husse skickade en bild av mina små idag. Det är mina två 13 veckor gamla gerbilpojkar Angel och Spike som sover tillsammans med min nya 4 veckor gamla garbilpojke Lill-Gorbas
:)
Så lite sent kanske med bilden, så nu kan ni fortsätta med #86 önskemål att få se 2 gerbiler som är med och gör något
Du kan välja något nytt som du vill se 
Oj.. hm, få se.. Jag vill se..
en gerbil som lutar sig mot fönstret ( om man har akvarium)
Tigerlilja "lutar sig mot fönstret" :)
Jag vill se en gerbil som gör något failat!
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Okej, om ingen har en gerbil som gäspar så vill jag se en gerbil som springer! Hälsningar Linnea www.svartkanin.blogg.se
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Jag vill se en gerbil som tvättar sig 
Tyckte denna tråden verkade rolig :D så puttar upp den lite :P
Vet inte därekt om denna bild är rolig men…..
Jag vill se en grupp gerbiler som sover :)

Försöker smitta :)
Eftersom ingen har lagt upp en bild så….
Jag vill se en gerbilunge :)
Denna bild är lite cool tycker jag :P på en gerbilbebis.
Jag vill se en gerbil som gör något konstigt,eller ser konstig ut.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan