(K) Gerbiler
Hej! Någon som säljer två tama och lugna gerbil honor? 🙂Jag har gerbiler sedan tidigare, skulle pyssla om dem varje dag.
Namn?
Kön: 2 Honor
Ålder: Helst 4 - 7 månader gamla.
Stamtavla: Spelar ingen roll.
Avel,utställning eller kel: Avel
Pris?
Var: Västerbottens län eller om transport kan ordnas :)
Med vänliga hälsningar, Dvärgkaniner 😊
Var i västerbotten bor du? Har två honor,dock är de inte till avel.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 Nordmaling
#2 Var ligger det?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
# 3 Utan för Umeå 🙂
Om du ska avla är det väl ganska bra att dem har stamtavla?
En känd stam är att föredra om gerbilerna ska gå i avel ja, så att man vet vad för eventuella sjukdomar kan ligga i släkten och dylikt. Det är inte bara att köpa första bästa gerbil och para den och hoppas på det bästa. Man får forska lite i de eventuella gebilernas släkten med.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Hon köpte en hane av mig igår, Frasse.
Jag var tydlig med att den inte ska avlas på eftersom föräldrarnas ursprung är okänt. Vi får hoppas att Frasse ska trivas med sina nya kompisar.
“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson
#7 Får hoppas då att hon inte avlar på Frasse. Vore väldigt tråkigt om det visar sig då att det blir sjuka ungar om hon går emot det du sagt, även respektlöst då du förväntar dig att han inte ska avlas på.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
#7 #8 Jag kommer ha Frasse till sällskap, han kommer få bo med en av mina bäbis hanar 👍 Jag har en annan hane som jag avlar med 🙂
Med vänliga hälsningar, Dvärgkaniner
#5 Det är ju ett stort plus om dem har stamtavlor 🙂
#8 jag har tillit :-) #9 skicka gärna en bild på Frasse, jag är väldigt glad att han har fått nytt hem. Han var ensam efter att han kom ifrån sin flock. Jag trodde han var hona och när jag insåg missen kom han inte in i flocken hos hanarna.
“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson
#11 Gör bilder nu skickar till din mail 🙂
Ni kan låsa tråden har hittar två honor nu!🙂
Med vänliga hälsningar, Dvärgkaniner 😊