R.I.P Yang
…Lilla söta Yang… Du som var så ung Du som var minstingen i kullen Du som var som mest handtam Du som tittade på mig med dina fina svarta ögon Jag som var din matte Jag som tog hand om dig när du hade ont Jag som såg dig ta ditt sista andetag Jag som grät och tackade Gud att nu behöver du inte ha ont någon längre Vi som köpte dig och din kullsyster får en djuraffär Vi som älskade dig Vi som kommer alltid att älska dig Vi som alltid kommer att minnas dig Din syster som kommer att vara ensam Din syster som är dominant av sig Din syster som vi också älskar Din syster som saknar dig Din syster som älskar dig ❤️ Vila i frid min älskade Yang. ❤️ Nu har du inte ont någon längre. 2015-04-06 Kl: 22.54
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."
Vila i frid🌺
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Det var en fin dikt du skrivit till din lilla skatt. Nu får hon vila 🌺
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
Tack så mycket allihopa. Det känns inte bra att hon försvann så fort. :( Jag märkte redan nu i fredags kväll att hon blev sämre och sämre, och jag hade förberett mig att ringa till veterinären nu idag (tisdag), plus att jag lade märke till att Yin hade bitit Yang vid baken så att hon inte hade någon päls där. Jag satte in Yang i en sjukbur som jag har, och så blev hon bättre i lördag eftermiddag. Och så igår morse så blev hon mycket sämre igen, och jag visste på ett sätt att hon skulle försvinna härifrån jorden. :( Eftersom att det var påskhelg och att jag inte hade någon fast telefoni så att jag kunde ringa till veterinären redan nu på fredagen, så skulle jag ringa idag, men hon somnade in själv lilltösen. ❤️ Hon behöver inte lida någon mer iallafall.
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."