Bästa myset?
Tyckte det kan vara roligt med en sån här tråd :) Vad är era gerbilers favorit mys? Två av mina ääälskar då man kliar dem i öronen! Då börjar de slicka och försöka tvätta mina händer och de vet knappt vart de ska ta vägen
Mina gerbilers bästa mys e väl när båda kurrar ihop sig i sina kokosnötter. Men mitt bästa mys med dem e när dem är rastas och dem hoppar upp på datorn när man sitter på golvet och dem är allmänt i vägen :P
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Mitt bästa mys med dom… nä det är bara Piff som är mysig, han älskar att vara i min tröja och han somnar alltid där, de andra har jag inte hittat nått de verkligen tycker om förutom när de sitter i min hand och äter.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Min är som ForeverEmmas gerbiler. Dem är inte så "gosiga" och vill sitta still och mysa men när jag rastar dem på sängen så när jag sätter mig på sängen kommer de springandes och hoppar upp i famnen och vill upptäcka och när jag kanske kollar på nät på ipaden och dem är på sängen så ska de också vara så allmänt i vägen:D på det sättet visar mina kärlek:-)
Alla mina gerbiler älskar att springa på mig när jag sitter på golvet och motionerar dom, dom brukar sitta i mitt knä helt av sig själva och äta ur min hand, sedan får dom springa iväg när dom känner för det! :P
Calippos och Lassies bästa mys är att klättra upp på min axel, sitta där och bli kliad under hakan🌺
Tulos favoritmys är att sitta i mina händer och sova (och kurra) 😃
Wittys är nog att bli tvättad av Lassie♥!
Bästa myset jag varit med om är när de klättrar upp i nacken när man sitter vid datorn och dem gosar in i håret och somnar där i en klunga, så otroligt gosigt!