Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: genetik-färger
Läst 1483 ggr
Thea02
0

Era raser på ALLA era gerbiler?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hejsan! Joo det är så att jag är så intresserad av gerbilernas färger, fast aa vi har ju inga "äkta" gerbiler för den är egyptisk eller hur det var men jag älskar alla färger som en gerbil kan ha! Jag älskar alla raser för dom är alla så fantastiskt fina! Jag har själv 2 killar som är black pied varigated, 2 honor som är black och white spot med tecken, och en liten hona som är en lilac som jag ska skaffa en kompis till istället för att ge bort :P och jag kan typ alla färgerna på gerbilerna men inte vad dom har för tecken. Skulle vara roligt om alla kunde lägga ut rasen på era gerbiler? Om ni har många gerbiler blir det bara roligare att veta alla raser❤️ Det var därför rubriken fick heta ALLA era gerbiler xD men aja lägg ut nu!! hade tyvärr ingen bild på min lilac hona❤️

lollynonna
2

den vanligaste är mongolisk gerbil,som du har. jag har också den arten:) tror att de flesta här inne har den. sen finns det ju fetsvansar,jaculus, jirdar osv osv. men jag vill jättegärna skaffa en fetsvans någon gång i framtiden :D

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anne.K
3

Jag har bara mongoliska Gerbiler. (Samma art som du har). Som sagt så är mongoliska Gerbiler den man vanligen ser hos folk. De andra arterna är mer ovanliga att ha.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

DjurälskarenEmelie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har också mongoliska gerbiler:D en black och en ljus nutmeg! Ps. Ni har säkert redan sett denna bild men skitsamma, det är en bra bild på dem båda så:)