Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1156 ggr
CalippoTwisterTulo
0

Akvarium sökes!

Jo, jag söker ett akvarium/Terrarium till gerbiler p.g.a att jag planerar avel inom ett år😮

Jag bor i Växjö, så helst inte för långt bort! 🎈

Men om någon som ser detta inlägget har ett akvarium som är till salu, SKRIV!😃❤️

Urhasten
0

Storlek, prisklass, tillbehör, etc på det du söker?

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Zåmbii3
0

Jag har ett gäng 60l akvarier kvar från när jag födde upp möss  :)
Dock så bor jag i Dalarna.. men skulle eventuellt kunna ta med dem till sthlm om det är till någon hjälp?

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

Urhasten
0

Mitt är 60L och har allt tillbehör kvar, finns i Örebro. Kan det vara intressant?

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

CalippoTwisterTulo
0

Vad kul!😃

Kan ni möjligtvis skicka bild?🌺

#2 #3

Zåmbii3
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Har 4st 60l (de med svart lock) och sen de lite mindre med brunt lock.
Har även massa skålar, hus, hjul, motionsboll osv.. om det också skulle vara av intresse. :)

CalippoTwisterTulo
0

Fina! Har de använts till gerbiler förut tro? #5

Zåmbii3
0

#6 Nope, men möss 😉

moawi
0

Om du ska starta  om ungefär ett år så har jag säkert en massa saker i uppfödarväg du kan köpa till ett paketpris. Har bl.a. ett gäng SAMLA-lådor med lock eller nät i olika storlekar och minst 1 akvarium med lock på 100 liter. Och sen några transportburar, matskålar (20-tal), sandskålar (10-12 st) och ev. en lackad trähylla från Hornbach som är speciellt djup, stabil och passar för akvarium.  Har en speciell ihopsättningsbur för gerbiler också som inte tillverkas längre, den var svår att få tag i kan jag lova, haha 😛

Jag flyttar utomlands om ett knappt år så kommer sälja grejerna då om det kan vara intressant lagom tills dess. Men jag behåller dem ett litet tag till med tanke på att jag fortfarande har några pälsbollar kvar här hemma 🙂 Men så vet du att det finns i alla fall tills nästa år när du startar upp. Jag bor ju i Kinna men transport löser sig säkert, jag åker ju runt på utställningar titt som tätt och har körkort numera så jag kan ta med mig grejerna i så fall.

CalippoTwisterTulo
0

Åh, Vad kul! 😇 #8

CalippoTwisterTulo
0

Jag har ju köpt mina honor nu. De är OTROLIGT vackra! 😍

En Burmese (Lassie) som redan är handtam och snällt klättrar upp på axeln då och då.

Och så en jättefin Augoti vid namn Witty, men hon är ganska skygg.. Jag jobbar på det och det går framåt! 😃 #8

thea_thea
0

#8 har du dom kvar? :)

CalippoTwisterTulo
0

Jo, det undrade jag ju också. Såklart😃

Har du det?❤️

moawi
0

Burarna tänker ni? Ja de finns kvar, men gerbilerna också. Jag tror att burarna/grejerna blir lediga i sommar :)