Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: ot-fiket
Läst 704 ggr
linn8
0

Vad gör ni på fritiden?

Ja, vad brukar ni sysselsätta er med när ni inte pysslar med gerbilerna?=)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

thea_thea
0

Sova, dator, sova, iPad, tv, sova, äta och sova.

wimla01
0

Fotboll, mobil , data , tv , kille , mys , sova , äta , shopping och kompisar :)

ForeverEmma_
1

Dator, läsa, tv, sova & äta. Sen kommer det kanske lite skolarbete in också. Not so fabulous life over here😃

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Gerbilles
0

Ritar, spelar spel, läser böcker och tittar på tv-serier, blir dock mest Sherlock, så rättare sagt tittar jag bara på en tv-serie. 😇

moawi
2

Jag sysslar med föreningsliv, jag är intresserad av att läsa och skriver också en del själv. På dagarna går jag i skolan förstås, läser humnastiska linjen - kulturinriktning - journalistik och författarskap. Trivs drömbra. För övrigt spenderar jag också lite för mycket tid med att spela Tetris och lite för mycket pengar på fika.

Prickbarnet
0

Nördar assassin's creed :D

pyttipanna
0

Jag spelar innebandy, rider, läser, umgås med kompisar, äter, sover och går i skolan

gerbil99
0

Jag ritar, rider och fotar ganska mycket! :)

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

[Tussilago03]
0

Jag är i stallet hos min ponny, ritar, träffar kompisarna och så klart pysslar med gerbilerna!

DjurälskarenEmelie
0

Jag äter, sover, spelar Hanboll, paddlar kanot, gör läxor(hatar det dock, speciellt matte;-) är med kaninen, spelar sims och zoo tycoon på datorn, går ut med en hund, fixar med akvariet… Hihi, ja det var nog allt!

Cochon
1

Jag är med mina andra djur, pluggar, knyter, gör temaribollar, scoutar, sover och hjälper till i äppleodlingen . 😛

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Anne.K
0

Jag pysslar med all administrering bakom min uppfödning dvs: svarar på mail, uppdaterar hemsidan, skriver ner information och avelsplaner, registrerar kullar etc. Etc. Annars tar jag hand om min dotter på dagarna och sköter hushållet. Får jag ytterligare lite fritid över så älskar jag att rita och skapa. Råkar jag ha ännu mer fritid till hands så spelar jag gärna diverse tv-spel. Och självklart umgås jag även med min sambo på kvällarna när alla måsten är klara för dagen. :) Och vi tillsammans brukar spela, eller se på tv-serier, filmer eller diverse youtube videos.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Cochon
0

#9 Haha, så när du inte pysslar med gerbilerna gillar du att pyssla med dina gerbiler? 😃😉

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Disyerto
0

Jag precis som Anne.K håller också uppfödningen flytande.

Förutom det studerar jag Kognition på heltid. Är med familjen :) tar hand om mina andra djur. Tillsammans med mannen min tittar jag gärna på The Mentalist eller The Big Bang Theory. Annars gillar jag att fotografera, måla (när jag hinner) och lyssna på musik.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

[[tjattehonung]]
0

Läser, målar, är med mina andra djur, löser rubiks kub….:)

Thea02
0

Spelar mkt innebandy och är med … Ja inte kompisar iaf, gerbilerna är jag med! :)

MissPokemon
0

Sover, äter, sover, chillar