Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: ot-fiket
Läst 284 ggr
Eazyy
0

OT - Vad ska ni göra idag? :P

Själv ska jag vänta på att mina två kompisar ska åka hem (de sov över ^^) jag ska hoppa med min kanin Disa,Kela med gerbilerna och åka till center syd och shoppa lite också slappa resten av dagen ;)

Disa på bilden :) <33

Asa-N
0

Här ska det diskas och städas samt städa båda gerbil-burarna och pinklådorna/hörnorna hos hamstrarna, så det blir en skojjig dag *not*

emmsaaan
0

ska ut till mormor och hälsa på några djur (hästar, katter, hundar, höns, och en bebis). ev. städa åt gerbsen.

Katter3
0

Ska ta det lugnt. Längta till imorgon, ska till min underbara medryttarhäst då. :-) <3

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Maria-Gerbiler]
0

Jag har massor av läxor att göra till imorgon, jag får se om jag orkar göra dem. Jag har ju varit bortrest i en vecka och alla lärarna bombade mig med läxor innan jag åkte. *jippie*

Annars ska jag väl sitta vid datorn, spela sims, städa, betala en handpenning, sedan spela lite TV-spel och ta ut djuren.

EmmaG
0

Än så länge så har jag flyttat in tamråttorna i deras nya stora bur och städat ur deras gamla, och gjort plats för den nya buren i vardagsrummet.
Vad som händer mer vet jag inte ritkigt.. Ska laga mat sen nångång, bära upp allt på vinden & kanske ta en fika hos svärföräldrarna

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

[Theriss]
0

Jag ska snart tillbaka till jobbet. Har haft rast i snart fyra timmar (jobbar 07:00 till 21:00 idag). Riktigt drygt… Behöver två dagar ledigt för att återhämta sig efter en sån här tur ;) Under rasten orkar man inte göra annat än äta och vila typ… så min dag idag handlar bara om jobb.

Får vara glad att jag var ledig igår och att det var så bra väder, red ut långtur med "min" häst, så himla härligt =)

jossa5
0

Har varit ut och gått, samt fotat lite grand. :) Och nu senare idag blir det att städa lite och diska, laga mat och sen slappa och ta det lugnt tror jag.

Busa lite med musarna blir det nog med. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus