Jag letar nytt hem.
Hej, mitt namn är Skurt, en gerbilhane på lite drygt ett år som letar efter ett nytt hem. Min nuvarande ägare har lyckats fått fast jobb och kan inte lägga ner den tiden på mig som jag vill ha. Min rumskompis försvann till gerbilhimlen för ett tag sen, så jag känner mig lite ensam, vore ju inte dumt att träffa nån snygg gerbiltjej, hihi. Jag bor just nu i Grums, men jag tror min ägare kan använda nåt som heter bil och köra mig om det inte är för långt. Jag bor i ett akvarium med hus och lite tillbehör som kan köpas för 400 kr. Vad nu det är… Hoppas att jag kommer träffa någon av er ganska snart. Ha det bra, / Skurt.
Kan vara bra att veta var Skurt kommer ifrån början och om han har stamtavla. Och en bild är aldrig fel.
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
Fining, synd att han vart från djuraffär annars hade han kanske passat i min avel. Men lycka till att finna honom ett nytt hem.
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
De är inget fel med att djur kommer från djuren affären dom e ju ändå från uppfödare.
Det är inget fel med djur från djuraffärer men en uppfödare vill ju ofta ha stamtavla vilket man sällan får ifrån djuraffären.
Det är inget fel med djuren från djuraffären, det sa inte Disyerto. Men djuren från djuraffärer är heller inte från nån uppfödare som bryr sig om djuren. Om de har varit aggressiva eller parar sig med sitt syskon. De bryr sig bara om pengar. Nästan alltid i alla fall:)
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Hörni, håll er till ämnet. Sist han startade en liknande tråd handlade den istället om att en viss person var en djurplågare och därför skapade han en till, så låt den nu få handla om rätt sak.
Ingen som vill ta hand om lilla Skurtis?
Hade gärna velat hjälpa honom men jag bor för långt bort och bara bra tjejer här hemma som han ej kan bo med, men hoppas verkligen att nån skulle vilja ha honom!
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Finns skurt kvar? Letar en hane till min gamla hona som blev av med sin burkompis nyligen.
#10 Han finns kvar :)
Ja, han finns kvar. Har inte varit så aktiv på ett tag, men är du fortfarnade intresserad?