(K) Gerbil hane kring Umeå
Hejsan! Jag söker efter en gerbil hane kring Umeå. Min gerbil hanes kompis har gott bort inte för nå länge sedan 😕 Skulle erbjuda ett hem med en gerbil vän och han skulle bli ompysslad ofta.
Pris?
Ålder?
Färg?
Bild?
söker du unge eller vuxen?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 Helst vuxen 🙂
okej,det har jag inte,men snart ungar nämligen:)
// Linah
Gerbilsidan
Som sagt så om du har bra förutsättningar och jag tycker du verkar kunnig så är han din!! Ruszty alltså ;)
Dino, Du är saknad
10/6 2015 lämnade Dino oss
Sov gott älskade vän
Jag har kanske en hane som behöver omplaceras, han hamnade i bråk med sin burkompis så om de inte går att få dem att leva fredligt ihop i framtiden så skulle det vara bra om jag hittade ett hem till den mindre dominanta herren, han heter Trolleri och närmar sig året gammal nu, hans färg har ett namn som jag inte kommer ihåg men jag tänkte försöka lägga upp en bild på han (han är inte rödögd bara kameran som luras)
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
#5 hans färg heter silver nutmeg om jag inte minns helt galet,det står i hans papper också:)
bara en väldigt ot fråga,vad ska du göra med Aiko sen?:)) (om du säljer trolleri då)
// Linah
Gerbilsidan
#5 Var bor du? Har redan hittit en gerbil hane som jag ska köpa men om du vill sälja honom kan jag köpa honom om du inte bor för långt bort.
#6 Aiko verkar vara den mest dominanta, så antingen ta en ny unge till han eller så får han vara ensam om inget annat fungerar, men det ska nog gå med en liten en om det verkligen inte går att ha dem tillsammans igen
#7 Älvsbyn så inte helt nästgårds, och hoppas på att inte behöva sälja han alls för han är en sån go kille
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
Ni kan låsa tråden har redan köpt en gerbil hane 🙂