Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbeteende-temperament
Läst 482 ggr
Cochon
2014-12-28 23:04
0

Gnager inte

Hej hej, jag är lite fundersam. Så som jag har förstått det så lägger folk in papplådor och liknanade till sina gerbilder varje kväll. Mina, däremot, är inte ett dugg intresserade av att gnaga itu saker, de "smakar" lite på hörnen men mer brukar det inte bli. Så allt jag lägger ner i buren brukar få vara ifred. Är det bara mina gerbiler som inte är så intresserade av att gnaga? Eller är det något dåligt tecken? Någon som har samma med sina gerbiler? :-) //:Nanna

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

taylor__lambert
2014-12-28 23:14
0

mina tjejer går i perioder ibland låter de sakerna bara ligga där och ibland så gnager dom.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

panini
2014-12-29 00:43
0

De flesta av våra gerbiler älskar att gnaga sönder alla sorters kartonger, toarullar, mm. Det tar inte många minuter innan allt är strimlor 😊Men sen har vi faktiskt några som inte är speciellt intresserade, så det är väl individuellt som allt annat 😊

Cochon
2014-12-29 10:12
0

Ok, tack för svaren taylor_lambret och panini, känns skönt att höra att det är lugnt. =) :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

ForeverEmma_
2014-12-29 11:57
0

Mina är inne i en sån period nu att gnaga kartong är inte så roligt (toarullar funkar alltid xD) Men vet inte om du köper halm som sysselsättning till dina men kan säga att halm är alltid uppskattat av mina i alla lägen 😛

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Cochon
2014-12-29 13:20
0

#4 Jo, haha, hö är alltid uppskattat. :-P Får köra på bara det istället då. ;-)

ulrikame
2014-12-29 16:54
1

mina två tjejer strimlar allt man lägger ner, om man lagt det på ett ställe där de inte vill ha det…

lägger man grejerna på ett ställe de tycker det är ok på så får det vara hur länge som helst 

kan tillägga att det inte alltid är samma ställen som gäller ;)