Hur förvarar ni?
Hur förvarar ni alla tillbehör och alla kartonger ni har åt era gerbiler?
Försöker komma på någon bra lösning att förvara allt på så det inte är kaos i rummet men kommer inte på något bra.
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Ska ta några bilder och skriva något ordentligt imorgon!
Ordning? Kaos? Vad är det XD
Nä men förstår dig, har själv just nu hela rummet fullt med kartonger som jag inte vet vad jag ska göra av, funderar på om jag ska bygga allting jag tänkt av det i förväg så försvinner ju en del av det, men sen vette katten 🤔
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 

Vi har alla större leksaker, så som kartonger, tunnlar, labyrinter osv ute i ett förråd bredvid vår lägenhet, så vi tar in dem då gerbilerna ska ut och leka, sedan tar vi ut dem igen då alla fått springa av sig. resten har vi i en Malmbyrå från Ikea :)
jag har en matkällare som är fyllt med papprullar grenar och kartonger + spån och sand.
i lägenheten har jag två sortera 36 L lådor och två st 60 L sortera lådor på varandra med rullar och andra tillbehör i de. bänken som akvariet står på har utrymme för två plastlådor på ca 45 L.
så här ser sortera lådorna ut
Jag har en hylla bredvid buren med alla saker ❤️
önska man hade ett bra förråd, hade varit super men näe, får väl försöka klämma in det i en garderob eller nått
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
mm, ett förråd åt alla kartonger hade varit toppen. Allt mitt ligger i en 130L samla låda och sen ligger lite saker runt om kring. Inte vackert xD
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Jag har det ganska stökigt men jag ska städa imorgon så då kan jag ta bilder. Men har det i en expedit från ikea och på den står Bert och Dannys akvarium. Har kartonger i två lådor, mat i en, tillbehör i resten.